Y/N den
1 hafta boyunca annemi hiç görmemiştim ne zaman junkook'a onu görmek istediğimi söylesem beni hep erteliyordu.
Bu arada jungkook bana bu aralar çok iyi davraniyordu hatta sadece o değil hepsi bana iyi davraniyordu.
Belki yaptıklarından pişman olmuşlardır.
Aşağı indim hepsi yemek yiyordu Jin beni çağırdı bende gidip oturup yemeye başladım.
Y/N: jungkook bir şey isteyebilir miyim?
Jungkook: söyle.
Y/N: anne-
Jungkook: hayır.
Y/N: ama lütfen bak kaç haftadır senin sinirini de bozmadım. Hem sen demedin mi uslu durursan sana gösteririm diye lütfenn
Jungkook: y/n hayır dedim.
Y/N: ama lü-
Jungkook:HAYIR DİYORUM SANA!
bağırması ile susup önümdeki yemeği yemeye devam ettim.
Bu akşam gidecektim annemin yanına madem o götürmüyor ben giderdim o zaman.
~~~~
Akşam olmuştu odaya çıktık jungkook da peşimden girdi beni duvarla arasına aldı dudağımı öpmeye başladı bende karşılık verdim sonra ayrılıp banyoya gitti.
Nedeni bilmiyorum ama o bana yaklaşınca sanki karnımda kelebekler uçuyordu.
Galiba ona aşık olmuştum...
Banyoya girince bodrum katının anahtarını bıraktı ben de alıp hemen aşağıya indim kimse görmeden bodruma doğru gittim.
Kilidi yerine koydum ve çevirdim kapı açılınca içeri girdim ama annem yoktu. Odanın her yerine baktım ama yine yoktu sonra yerde küçük bir kağıt parçası buldum.
Eğilip elime aldım "Kızım beni affet " yazıyordu. Ne demek di bu. Ben hala kağıda bakıyorken içeri jungkook ve diğerleri girdi.
Ben kagidi alıp jungkook'a gösterdim.
Y/N: ne bu!?
Jungkook: y/n...
Y/N: ne bu dedim!!?
Tae: y/n önce bi sakın ol sana herseyi anlatacağız.
Y/N: neyi anlatacaksınız ya, annem nerede!!?
Y/N: ya cevap versenize!!?
Suga : y/n annen... o öldü
"Öldü" Bu kelime beynimin için de yankılanmaya başladı. Nasıl öldü? Ona karismayacagim demişti.
Gözlerimden yaşlar akıyorduY/N: ÖLDÜĞÜ İÇİN BANA GÖSTERMEDİN DEĞİL Mİ?
jungkook'a doğru gittim göğsüne vuruyordum o ise bana cevap vermiyordu.
Y/N: CEVAP VERSENE YA! HANİ ONA KARISMAYACAKTIN SÖZ VERDIN SEN BANA! Hani sözünü tutan biriydin sen
Jungkook bu sözüm ile kafasını kaldırdı.
Jungkook: y/n ben sözümü tuttum annene bir şey yapmadım
Y/N: NEREDE O ZAMAN
Jungkook: y/n anneni buraya getirdiğimiz de ölümcül bir hastalığı vardı ölmesine son 2-3 gün kalmıştı yapabileceğimiz hiç bir şey yok du.
Ellerimi saçlarıma geçirdim
Y/N: yalan söylüyorsun hayır. Bilerek onu öldürdün, sen öldürdün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jungkook
Teen FictionBilindik bir intikam hikayesi ama herseyin sonu aynı olmaz dimi