Y/N: ne?!
Jungkook: duydun.
Y/N: saçmalamayı bırakır mısın?
Jungkook: bana emir mi veriyorsun ?
Y/N: hayır.
Jungkook:ya şimdi soyunursun yada gelip ben seni soyarım.
Y/N: böyle bir şey y-yapmayacağım.
Jungkook: sen bilirsin.
Arkasında ki çekmeceye doğru gitti iki tane kelepçe aldi ve bana doğru yaklaşmaya başladı.
Y/N: n-ne yapacaksın onlarla ?
Jungkook: sana sahip olacağım. Eğlenceli olacak.
Y/N: ş-şaka yapıyorsun değil mi?
Jungkook bana iyice yaklaştı ve bileğimi tuttu.
Jungkook: şaka yapar bir halim mi var?
Dedi ve kelepçeyi elime geçirdi ben elimi cekistiriyordum ama sıkı tutuyordu. Kelepçenin diğer ucunu yatağın ucuna bağladı.
Y/N: bak lütfen yapma bunu bana. Hem benim yaşım da küçük olmaz yani olamaz ne olur.( jungkook 25 yasin da bu arada)
Jungkook: daha güzel
Diğer elimi de tuttu ben artık ağlamaya başlıyordum. Elimi çekiştiriyordum. Ama birakmiyordu. Ona da kelepçe taktı ve diğer ucunu yataga bağladı.
Y/N: ne olur yapma. Senin hiç kız kardeşin yok mu? Aynısı ona olsa nasıl hissedersin?
Jungkook: oldu zaten
Y/N: n-ne
Jungkook: BABAN DENECEK O ADAM KIZ KARDESIMJ TACIZ ETTI. Kız kardeşim ise o pic babandan korktuğu için kimseye bir şey diyemedi ve en sonun da ne oldu biliyormusun?
Y/N: ...
Jungkook: intihar etti.
Bunu duyduktan sonra gözümden yaşlar düşmeye başladı. Babamın bu kadar pic bir insan olduğunu bilmiyordum.
Y/N: b-ben bilmiyordum özür dilerim babamın adına.
Jungkook: özrünün artık bir önemi yok.
Y/N: aynısını bana mı yapacaksın.
Babam gibi sende mi aynısını bana yaşatacaksın.Jungkook bir şey demedi sonra cekmecenin üstündeki ilaçtan bir hap aldı ve bena yaklaştı
Jungkook: ağzını aç
Ağzımı sımsıkı kapatmıştım fakat o eliyle çenemi sıktı ve zorla olsada ağzımı açtı. Hapı içine koydu.
Jungkook: yut yoksa kötü olur.
DDedi mecbur bir şekilde yutmak zorunda kaldım.
Hıçkırarak ağlamaya başladım.Y/N: j-junkook lütfen...
Beni dinlemedi üstümdeki lerim bir çırpı da çıkardı karsisinda sadece iç çamaşırlarım ile kalmıştım ve çok utanıyordum. Jungkook bunu anlamış olacak ki sırıtıyor du.
Sonra kendi üstündekileri çıkardı. Bana yaklasti ve dudağıma yapıştı karşılık vermiyordum daha sert öpüyordu.
Eli iç camasirlarima gitti ve hepsini çıkardı.
Hıçkırıklarım daha da çoğalmış dı.Y/N: Jungkook lütfenn yapma
Ama beni dinlemiyordu. Boynumu öpmeye başlamıştı yavaş yavaş aşağıya doğru gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jungkook
Teen FictionBilindik bir intikam hikayesi ama herseyin sonu aynı olmaz dimi