kurşuna doğru

602 28 1
                                    

Uyandığımda bir oda da yatakda yatiyordum. Başımı ovalayarak ayağa kalkmıştım.

Oda normal denecek bir odaydi ama şuan bunu düşünmüyordum. Buradan çıkmam lazım di. Kapıya gittim ama kilitliydi. Oflayip oda da dönmeye başladım.

Jungkook dan

Y/N yi kaçırmışlardı ve buna kimin cesaret edeceğini çok iyi biliyordum.

Tae: ne yapacağız.

Jungkook: suga siz londraya gitmeyeceksiniz. Jin sizde parite gitmeyeceksiniz. Şu şerefsizi ortadan kaldırmamız lazım.

Suga: bence gidip baskın yapalım hem y/n yi alırız hemde onu öldürürüz.

Rm: y/n ye zarar verme ihtimali var. O ne olacak.

Jungkook: önce emin olmamız lazım.
Onlara küçük bir ziyarete gidelim hazırlanın.

Herkes kafasını olumlu anlamda sallamış ve odalarına gitmişler di.
Hepsi yarin için uyumustu ama Jungkook uyumamıştı.

Y/N nin annesini bulmuştu hatta şuan ellerindeydi y/n ye annesiyle acı çektirmek istiyordu ama bir yanı da bunu yapmak istemiyordu. Jungkook her ne kadar inkar etse de y/n ye bağlanıyordu.  Bu düşünceleri kafasından atıp uyumaya çalıştı...

Y/N den

Sabahtan beri bu odaydim. Nedenini bilmiyordum ama jungkook'un gelip benj bulmasını istiyordum, belki umrunda bile değildim onun.

Odanın kapısının kilit açılma sesi geldi. Yataktan kalkıp kapıya doğru döndüm içeri bir adam girdi kapıyı tekrar kapattı ve kilitledi.

Y/N: ne istiyorsun benden.

X: önce bi tanışalım güzelim. Ben  lucas sen?

Y/N: sanane benin ismimden.

Lucas: y/n... güzel isim.

Y/N: biliyorsan neden sordun.

Lucas umursamaz bir şekilde omuz silkti.

Y/N: ne istiyorsun benden.

Lucas: senden değil Jungkook dan.

Y/N: ne alakan var senin onunla.

Lucas: ahh... Bana bu güne kadar ne yapmadı ki.

Y/N: onunla çöz sorununu. Benimle ne alaka var.

Lucas histerik bir kahkaha atmıştı.

Lucas: ah y/n... y/n sen jungkook için önemlisin.

Y/N: değilim.

Lucas: jungkook'u biraz taniyorsam esir aldığı kişileri 2 günde öldürür. Ama seni  neredeyse bir hafta yanında tutuyor buda sende onun için bir şeyler olduğunu gösteriyor.

Y/N: o beni sevmiyor bende onu sevmiyorum. Beni intikam için kaçırdı v bana her gün işkence ediyor. Bence beni kaçırarak yanlış bir şey yaptım beni şuan aramiyorlsrdir bile.

Lucay: y/n... jungkook intikam için çok fazla kız kaçırdı ama seni uzun süredir elinde tutuyor. Ayrıca her ne kadar senden nefret etsede sen onun mahkumusun ve o onun olan herseyi almak için çaba gösterir.

Y/N: yanılıyorsun.

Lucas: buraya geliyorlar. Sözde sıradan bir akşam yemeği olacak(kahkaha atıyor) buna kim inanır ki. Senin burada olup olmadığını çözmek istiyorlar.

Y/N: amacın ne senin?

Lucas:  jungkook bu güne kadar bana çok acı yaşattı y/n. Kız kardeşim onunla sevgiliyi di fakat o kız kardeşimi öldürdü. ( gözleri dolar). Bugüne kadar ki yaptığım her planı alt üst etti ondan sana karşılık bir belge vermesini isteyeceğim. Bu belge onun ve o çok sevdiği kardeşi saydığı insanların sonunu bile getire bilir.

Mafya JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin