2- Dediğimi Yaparım Demiştim

1.8K 131 78
                                    


-------------------------------
"Ne yapıyorsun ya?! Çekilsene önümden gideceği-"

Asla beklemediğim bir şeyi yapıp dudaklarını dudaklarıma bastırdığında, olduğum yere çakılı kalmış gibi hissettim.

Alt dudağımı emmeye başlamasıyla, hızla kendime gelip ellerimi omuzlarına koyup itmeye çalıştım.

Bu hamlemle duvarda ki ellerini çekip, omuzlarında duran ellerimi tutup, duvara sabitledi.

Siktir! Elinden bi türlü kurtulamıyordum. Tanrı aşkına derdi ne bu salağın?!

Yerimde debelenmeye başlayıp, dudaklarımdan ayrılması için çabaladığımda, iki dudağımıda emip ısırmasıyla, acıyla inlemiştim.

Tanrım... neden karşılık vermek istiyordum ki? Karşılık vermemek için kendimi zor tutuyordum.

Sonunda dudaklarımdan ıslak bir sesle ayrıldığında, pişkince sırıttığını gördüm.

"Sana, dediğimi yaparım demiştim..." Yok yok ben bunu kesinlikle döveceğim. Ellerimi tutuşundan zar zor kurtarıp konuşmaya başladım.

"Sen hangi hakla beni öpüyorsun ya?! Teneffüste belimden tutmalar, derste bacağımı okşamalar, şimdi de gelip tuvalette öpmeler falan. Hayırdır yani ne oluyoruz?!"

Sırıtmaya devam ederken, zaten ıslak olan dudaklarını yalayıp daha ıslak bir görünüm kazandırdı.

"Ne oldu Jeon? Bu yaptıklarımdan etkilendin mi yoksa hmm? Eğer etkilenmeseydin bu kadar bağırıp çağırmazdın."

"Sen kimsin ki ben senden etkileneceğim yaa. Bak anla artık, 'ben sende etkilenmiyorum' anladın mı?!"

Yüzünde ki sırıtmayı bozmadan, sol elini arkamda kalan duvara yaslayıp sağ elini belime koydu.

Belimde olan elini sürükleyerek karnıma getirip, ardından aşağıya doğru sürüklemeye başladı.

Ne yaptığını anlamaya çalışarak, gözlerine bakmaya devam ederken aniden elini aletime getirip olduğu yeri sıkmıştı.

"Ahmm" Kısık bir sesle inlediğimde, yüzünde ki gülüşü daha da büyümüştü.

"Hmm sen etkilenmediğini söylüyorsun Jeon. Ama burası öyle demiyor gibi görünüyor."

Alaycı bir şekilde konuştuğunda, bakışlarımı alt bölgeme çevirdiğimde, önümde ki şişliği görmem bir oldu.

Hasiktir ama yaaa. Her ne kadar inkar etsemde durum ortadaydı. Tamam, bende bir insandım ve böyle yapmasından etkilenmem çok normaldi bir kere!

"Ah hadi ama Jeon daha ne kadar inkar edeceksin? Basbayağı etkilenmişsin işte."

Hızla düşüncelerimden kurtulup bakışlarımı tekrar yüzüne yükselttim.

"Taehyung, bak sinirlenmeye başlıyorum artık. Çekil önümden gideceğim diyorum."

"Pekalaaa."

Bu sefer sakince konuştuğumda, omuzlarını silkip geri çekildi. Hızla olduğum yerde dikilmeyi bırakıp, kapının kilidini açtığım gibi tuvaletten çıktım.

Enemy At School | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin