•
•
•"Ama olmaz ki, aç kalmaman lazım." Yerinde doğrularak yüzünü boynuma gömdü.
Gözlerimi sımsıkı kapatırken, duyduğum sesle gözlerimi hızla açıp kapıya baktım.
"Çek ellerini sevgilimin üzerinden!" Kapıda duran Taehyung'u görmemle gözlerim irileşirken, Soobin'in ayağa kalkmasıyla bakışlarımı Taehyung'dan ayırıp Soobin'e baktım.
"Sen mi çağırdın bunları Jungkook?!" Kaşlarım çatılırken, sinirle soludum.
"Ne yapmamı bekliyordun, Taehyung'dan ayrılıp sana geleceğimi falan mı?!"
Taehyung'un arkasından Yoongi belirirken, Soobin beni sandalyeye bağlamadığı için kolumdan tutup kolunu boynuma sardı.
"Bana bak Taehyung! Hemen buradan siktir olup gidiyorsun Jungkook benim olacak!"
Cebinden bir tane çakı çıkarıp boğazıma dayadığında, bütün bedenim kaskatı kesildi.
"Soobin! Hemen o elindekini bırak! Eğer sevgilimin kılına zarar verirsen gebertirim seni!"
"Eğer buradan gitmezsen seviyorum falan demem, öldürürüm sevgilini!"
Yaşadığım korkudan dolayı ensemden soğuk terler dökerken, dolu dolu olan gözlerimi Taehyung'a çevirdim.
Gözlerinde ki endişeyi görürken, ağlamamak için kendimi zor tuttum.
"Tamam! Elindekini bırak adam akıllı konuşalım!"
"Konuşup ne yapacağız?! Jungkook ya benim olacak ya da ölecek o kadar!"
Ayaklarımda ki ipleri sıkı bağlamadığı için otururken çözmeyi başarmıştım. Her ne kadar dengeli bir şekilde ayakta dursamda, dizlerim korkudan dolayı hafifçe titremeye başlamıştı.
Taehyung bize bir-iki adım yaklaştığında, çakıyı boğazıma daha çok bastırdı.
Alt dudağıma dişlerimi sertçe saplarken, burnumu çektim.
"Yaklaşma! Yaklaşma diyorum bak hiç acımam!"
"Ya bi sakin ol, hadi bak lütfen bırak elindekini. Konuşup halledebiliriz bu konuyu!"
Soobin boğazımda ki çakının baskısını hafiflettiğinde, beni bırakacağını sandığım an o bunu yapmak yerine çakıyı karnıma sapladı.
"Hayır!"
Boğazım yerine karnıma çakıyı sapladığında, Taehyung ve Yoongi'nin buraya koştuğunu gördüğümde, Soobin beni bırakıp kapıya doğru koşup çıktı.
Gözümden bir damla yaş akarken derin derin nefesler almaya başladım.
Dizlerimin üstüne düşerken, Taehyung yanıma ulaştığı gibi beni kolları arasına aldı.
"Jungkook, sevgilim. Kapatma gözlerini lütfen." Bedenimi kucağına alıp yatırır bir hale getirdiğinde hıçkırdım.
"T-taehyung..." Güçsüzce fısıldadığımda, boynuna takmış olduğu fuları boynundan söktüğü gibi karnımda ki yaraya bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy At School | TAEKOOK ✓
General FictionTaehyung ve Jungkook, birbirleriyle uğraşmaya bayılıyorlardı. Hep bir yarış içindelerdi... Semetae! Ukekook! Başlangıç: 19.06.2023 Bitiş: 17.09.2023