8- Beğendin Mi Sürprizimi?

1.2K 112 44
                                    


Yazdığı şeyi görmemle gözlerim irileşmişti. Siktir... neden gelmişti ki akşam akşam?

Bakışlarımı annemle babama çevirdiğimde, heyecanlı bir şekilde sohbet ettiklerini gördüm.

"Size afiyet olsun ben biraz dışarıya çıkıyorum."

"Neden oğlum bir şey mi oldu?" Eğer onlara Taehyung'un geldiğini söylersem Taehyung'u içeri almadan durmazlardı.

"Yok bir şey olmadı, sıkıldımda biraz dolaşacağım."

"Tamam dikkat et bak."

"Tamam baba ederim." Diyip, telefonumu cebime koyup, kapıya doğru ilerledim.

Kapıyı açtığım gibi evden çıkıp kapıyı kapattım. Etrafıma baktığımda, Taehyung'u göremeyince kaşlarım çatıldı.

Biraz ilerleyip, kapıdan uzaklaştıktan sonra sağ taraftan kolumun tutulup çekilmesiyle nevrim döndü.

Göz açıp kapayana kadar sırtım duvarla buluştuğunda, sırtım hafif sızladığı için ağzımdan küçük bir inleme fırladı.

Bedenimin aniden çekilip duvara çarptırılmasıyla kapanan gözlerimi aralamıştım.

Karşımda Taehyung'u gördüğümde, derin bir nefes aldım. Tanrı aşkına neden böyle ani hareketler yapıyordu ya?!

"Naber?" Boğuk sesiyle konuştuğunda, kaşlarımı çatıp konuşmaya başladım.

"İyidir de, akşam akşam hayırdır? Neden geldin?"

"Bende iyiyim yaa sağol sorduğun için." Alaycı bir şekilde konuştuğunda, kendisine hâlâ çatık kaşlarla bakıyordum.

"Tanrı aşkına... akşamın bu saatinde geliyorsun ve dert ettiğin şey bu mu cidden? Ne oldu da geldin anlat bakalım."

"Güzel soru... ama önce şu çatık kaşlarını düzelt." Diyip kıkırdayarak sağ elinin işaret parmağını kaşlarımın arasına getirip yukarı doğru itekledi.

"Heh şimdi oldu..." Parmağını tenimden ayırıp arkamda duran duvara yasladığında konuşmaya başladım.

"Evet Taehyung bey, neden geldiğinizi öğrenebilirmiyim acaba artık?"

Dediğimde, biraz daha dibime girip göğüslerimizin temas etmesini sağladı, ama başı göğsüne oranla bi tık daha geride kalıyordu.

"Hmm konumuz Seojun." Duyduğum isimle kaşlarım tekrar çatıldı.

"Seojun mu? Ne alaka?"

"Hım hımm, seni kaçırma planları yapıyor." Duyduğum şeyle kaşlarım havalanıp gözlerim irileşmişti.

"Ne?!" Diye bağırdığımda, hızla bedenlerimizin yanında boşta duran elini kaldırıp ağzımı kapattı.

"Şşşh bağırmasana Jungkook. Annenle baban sesimizi duyup gelecek yoksa."

Elimi kaldırıp, ağzımda duran elini tutup yavaşça çektim.

Enemy At School | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin