•
•
•-8 ay sonra-
"Tanrım... kalbim yerinden çıkacak şimdi huh!" Jungkook kendi düğünü için hazırlanırken heyecandan bayılacağını düşünüyordu.
Bayan Jeon oğlunun bu haline kıkırdarken, oğlunun önüne geçip yüzünü elleri arasına aldı.
"Canım oğlum benim... sakin ol biraz yavrucum bayılacaksın yoksa haaa." Dolu dolu olan gözleriyle güldüğünde, Jungkook annesine sarıldı.
Bayan Jeon ağlamamak için zor dururken, oğlunun sırtını sıvazladı.
Şaka gibi geliyordu kendisine ama oğlu gerçektende evleniyordu. Hemde bugün...
"Ay hadi hadi, amma sulugöz çıktınız yaaa. Jungkook gel şu gömleğini giy lan yetişemeyeceğiz nikahına bak!"
Namjoon gömleği koltuğun üstüne koyarak konuştuğunda, Jungkook annesinin kollarından ayrılıp burnunu çekti.
"Ay tamam tamam, haklısın geliyorum."
Hızla Namjoon'un yanına gittiği gibi koltukta ki gömleği eline alıp giyinmeye başladı.
"Jungkook, Taehyung gelmiş kapının önünde bekliyor. Gelsin mi içeriye?"
Jungkook Taehyung'un adını duyduğu an gömleğinin düğmelerini iliklemeyi bırakmış ve arkadaşına dönmüştü hızla.
"Gelsin gelsin!" Heyecan içinde konuştuğunda Namjoon kıkırdayıp Bayan Jeon'a döndü.
"Yunjin teyze, biz çıkalım o zaman. Çifte kumrular başbaşa kalsın hmm?"
"Tamam oğlum."
Namjoon ile Bayan Jeon kapıya doğru ilerlerken, kapıyı açıp dışarı çıktılar. Jungkook ise boy aynasının karşısına geçip, derin bir nefes verdikten sonra düğmeleri iliklemeye devam etti.
Kapı bir kaç saniye sonra açıldığında, aynanın yansımasından Taehyung'u gördü. Zaten heyecandan dolayı hızlı atan kalbi, Taehyung'u görmesiyle daha da hızlandı.
Taehyung Jungkook'un arkasına geçtiği gibi kollarını beline dolayıp, çenesini omzuna yasladı.
"Güzeller güzelimm..." Jungkook gülümseyip yanağını Taehyung'un başına yasladı.
Taehyung başını çevirip dudaklarını Jungkook'un henüz ilikleyemediği düğmelerin arasından omuzuna bastırdı.
"Çok güzel görünüyorsun... her zaman ki gibi..." Burnunu Jungkook'un teninde sürterek mırıldandığında Jungkook derin bir nefes aldı. Taehyung'un bu halleri kendisine hiç iyi gelmiyordu.
Mutluluktan bayılacak hale geliyordu.
"Hmm öyle mi?"
"Hım hım..." Jungkook Taehyung'un kolları arasında dönüp, kollarını Taehyung'un boynuna doladı.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun." Taehyung eğilip Jungkook'un dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra alnını Jungkook'un alnına yasladı.
"Emin ol, senin kadar olamam."
"Yaaa." Jungkook kıkırdayıp burunlarını birbirine sürterken Taehyung konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy At School | TAEKOOK ✓
General FictionTaehyung ve Jungkook, birbirleriyle uğraşmaya bayılıyorlardı. Hep bir yarış içindelerdi... Semetae! Ukekook! Başlangıç: 19.06.2023 Bitiş: 17.09.2023