10- Arkadaş Mı?

1.1K 93 63
                                    


"Düşündümde... bence artık iyi anlaşıyor gibiyiz. Düşman olmaya gerek yok bence. Arkadaş olmaya ne dersin?"

Saniyelik olarak önüne düşürdüğü bakışları tekrar bana döndü.

"Arkadaş mı?" Meraklı bir şekilde sorduğunda, kafamı onaylar anlamda sallayıp aynı zamanda da mırıldandım.

"Hım hımm." Meraklı yüz ifadesi yerine bu sefer yüzüne bir sırıtma yerleştiğinde konuşmaya başladı.

"Hmm ama biz sevgiliydik yaa. Ne arkadaşı Jeon aşk olsun yani. Sevgiliye arkadaş olalım denilir mi ya?"

Alaycı bir şekilde konuştuğunda, bende gülmeye başladım.

"Ah cidden... bakıyorumda sen alıştın bu sevgili rolüne."

"Yooo hiçte bile ne alakası var? Ayrıca ben şaka yapıyorum."

"Biliyorum biliyorum. Eee ne diyorsun arkadaş olma konusuna?" Diye sorduğumda, bankta vücudunu tamamen bana dönecek şekilde döndürüp öyle oturmaya başladı.

"Tamam, olalım bakalım. İyi anlaşacağımızı düşünüyorum, canım arkadaşım benim."

Bu sefer sevgilim yerine arkadaşım dediğinde garip hissetmiştim. Aslında sevgilim demesine alışmıştım ve sorun etmiyordum- bir dakika ya ne diyorum ben Tanrı aşkına?!

"Bende iyi anlaşacağımızı düşünüyorum, Arkadaşım." Kendisi gibi konuştuğumda, yüzünde yan bir sırıtış yer aldı.

"Evet, arkadaş olduğumuza göre babanın yanına gidelim bakalım."

"Tamam."

...

-Bir hafta sonra-

Babam hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu. Ve beni yine babamın yanında kalmama izin vermek yerine zorla okula göndermişlerdi.

Şimdi ise okulun bahçesinde bizimkilerle bankta oturuyordum ve beni sorguya çeker gibi ortalarına almışlardı.

"Evet Jungkook bey, Taehyung'la ne iş dökül bakalım." Dedi Hoseok.

"Aynen, bir hafta önce hastanede Taehyung'la sarılmalar falan." Ardından Namjoon konuştuğunda bakışlarım Namjoon'a kaydı.

"Ve ayrıca neden sevgili gibi duruyordunuz amk ne alaka?" Bu sefer Yoongi konuştuğunda, artık dayanamayıp ayağa fırladım.

"Ayh! Ne bu böyle sorguya çekilir gibi ya?! Bir durunda rahatça anlatayım amk!"

Hoseok sol kolumdan, Yoongi ise sağ kolumdan tutup beni tekrar aralarına oturttular. Namjoon ise ayakta karşımızda dikiliyordu.

"Anlatsana artık! Ne etrafta bok varmış gibi bakıyorsun ya?!" Hoseok sitem eder bir şekilde konuştuğunda, derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.

"Size geçen hafta sevgili rolü yapacak birini aradığımı söylemiştim."

"Eeee?" Namjoon sabırsızlıkla mırıldandığında anlatmaya devam ettim.

"İşte Taehyung okulda neyim olduğunu sordu canım sıkkındı çünkü. Anlattım her şeyi, kendiside ben rol yapabilirim dedi bende kabul ettim. Ailemle tanıştırdım falan. O da ailemi sevdiği için o gün hastaneye geldi. Bu kadar yani."

Enemy At School | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin