•
•-------------------------------
~Ertesi gün~
Sabah okula geldikten sonra, her zaman ki gibi Taehyung'la klasik kavgalarımızı etmiştik.
Şuan ise öğle arasına girmiştik. Bizimkilere aç olmadığımı ve sınıfta kalacağımı söylemiştim. Sınıfta tek başıma sıramda oturup anneme söylediğim sevgili yalanını düşünüyordum.
Hay beynime sıçayım. Nereden bulaştım ben bu işe yaa. Elimde ki kalemi çevirip oynarken, sınıfın kapısı açıldı.
Kapı tarafına baktığımda, Taehyung'un geldiğini gördüm. Önemsemeyip tekrar önüme dönüp, kalemle oynamaya devam ettim.
Yanıma gelip oturduğunda, omzumdan hafif dürtüp konuşmaya başladı.
"Ne o Jeon bey? Mutsuz gibisiniz bir şey mi oldu?"
"Yok bir şey, işine bak sen." Umursamaz bir şekilde konuştuğumda, bakışlarımı tahtaya çevirdim.
"Ah hadi ama, bir şey olmuş belli. Anlat işte bana kimseye söylemem merak etme."
Pekâlâ söylemeden peşimi bırakmayacağı ortadaydı. "Annemler yurt dışından bir kaç günlüğüne burda kalmak için geliyorlar."
"Eee ne güzel işte."
"Orası öylede, annem sevgili yap diye zorluyordu beni. Dün de arayıp geleceklerini söylediklerinde sevgilin var mı dedi."
"Yok demişsindir diye düşünüyorum." Dediğinde histerik bir şekilde güldüm. Onaylamaz bir şekilde cıklayıp konuşmaya başladım.
"Yok, salaklık yapıp var dedim bu sefer."
"Pardonda amacın neydi bunu derken?"
"Her gün sevgilin var mı diye sormak için arayan bir annen olsaydı anlardın neden böyle dediğimi."
"Anladım. Yani şimdi durum şöyle, sen annene dün sevgilin olduğunu söyledin ve rol yapacak birini arıyorsun."
"Bingo! Aynen öyle de sanırım yalan söylediğimi itiraf etmek zorunda kalacağım." Diyip oflayarak kafamı sıraya gömdüm.
"Hmm, herkes senin eşcinsel olduğunu biliyor değil mi?"
"Evet ama ne alaka şuan?" Kafamı sıradan kaldırmadan konuştuğum için sesim boğuk çıkmıştı.
"Pekii ailen biliyor mu veya destekliyor mu?"
"Evet biliyorlar ve aynı zamanda da destekliyorlar."
"Süper! Sanırım sana yardım edecek birini buldum." Duyduğum şeyle kafamı hızla sıradan kaldırıp kendisine baktım.
"Cidden mi? Kimmiş o?" Diye sorduğumda, yarım ağız gülümseyip eliyle kendini gösterdi.
Tek kaşımı kaldırıp ne anlatmaya çalıştığını anlamak için bir süre yüzüne baktım. Son anda anladığımda, gözlerim irileşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy At School | TAEKOOK ✓
General FictionTaehyung ve Jungkook, birbirleriyle uğraşmaya bayılıyorlardı. Hep bir yarış içindelerdi... Semetae! Ukekook! Başlangıç: 19.06.2023 Bitiş: 17.09.2023