•
•
•"Acaba eve mi geçsek bebeğim... hmm?"
Elini daha da bastırırken, kendimi tutamayıp kısık bir sesle inledim. Hızla öksürerek boğazımı temizledim.
"Tae-taehyung, bir sürü insan var. D-dursana." Kelimeler ağzımdan kesik kesik dökülürken, soluklarım iyice hızlandı.
Siktir! Bayılacaktım şimdi şuracıkta! Tanrım, her dur dediğimde elini daha fazla bastırıyordu.
"Bebeğim... Hemen kalkıp eve gidersek kimse bir şey fark etmez." Sırıtarak konuştuğunda, kendime gelmeye çalıştım.
Tamam Jungkook... Sakin ol biraz daha sık dişini.
Kendimi biraz da olsa sakinleştirebildiğimde, tam elini çekeceğini sandığım sırada bunun aksini yaparak aletimi sertçe sıktı.
Yerimde iki büklüm olurken, her ne kadar elini çekmeye çalışsamda, bütün gücüm bedenimden çekilmiş gibi hissediyordum.
"T-taehyung..." Sesim titrerken, gözlerimi yummuştum.
"Efendim bebeğim?" Keyfi yerinde bir şekilde konuştuğunda, gözlerim kapalı bir şekilde durmaya devam ettim.
Pekâlâ Taehyung bey... Eve gidince bende sizi kıvrandırmazsam bana da Jeon Jungkook demesinler.
"Hemen kalk, eve gidelim." Diye fısıldadığımda, sonunda elini çekip ayağa fırladı.
Tam rahatlamış bir şekilde içime derin bir nefes çekeceğim sırada, elimden tuttuğu gibi beni ayağa kaldırıp koşar adımlarla sinema salonundan benide beraberinde sürükleyerek çıktı.
...
Taehyung'un evine gelmiştik. Evin kapısını açtığı gibi beni sert sayılmayacak şekilde kapıdan içeri itip, kendiside içeri geçtiği gibi kapıyı kapattı.
Belimden tuttuğu gibi, sırtımı kapattığı kapıya sertçe yaslarken hızla dudaklarıma yapıştı.
Saniyesinde kollarımı boynuna dolayıp karşılık verdiğimde, elleri belimden kalçalarıma indi.
Atik bir hamleyle beni kucağına aldığında, hızla bacaklarımı beline doladım.
Sırtımı kapıdan ayırdığı gibi, evin içinde ki merdivenlere yöneldi.
Merdivenleri çıkarken bile dudaklarımızı ayırmamıştı. Saniyeler sonra bir kapının önünde durduğunda, kucağında beni taşıdığı için elimi arkamda kalan kapı koluna atıp kapıyı açtım.
Kucağında benimle beraber odaya geçtiği gibi kapıyı ayağıyla kapatıp, nazik olmayacak şekilde sırtımı kapıya yasladı.
Bu hamlesiyle ağzımdan küçük bir inilti kaçtığında, inlememi beklemiş gibi aralık olan ağzıma dilini itti.
Kalçalarımda ki elleri olduğu yeri sertçe sıktığında, ağzının üstüne boğuk bir şekilde inledim.
Ellerini kalçamdan çektiği gibi, beni yere bıraktığında, elleri hızla gömleğimin düğmelerini buldu.
Hızlı bir şekilde gömleğimin düğmelerini açarken, dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırıp, bu sefer dudaklarını açığa çıkan boynuma bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy At School | TAEKOOK ✓
General FictionTaehyung ve Jungkook, birbirleriyle uğraşmaya bayılıyorlardı. Hep bir yarış içindelerdi... Semetae! Ukekook! Başlangıç: 19.06.2023 Bitiş: 17.09.2023