23- Yaşadığın İçin Teşekkür Ederim

686 59 46
                                    



-Ertesi gün-

"Taehyung!" Taehyung, Jungkook'un annesinin sesini duymasıyla bakışlarını sesin geldiği yöne çevirdi.

Buraya doğru koştuklarını görünce yorgun bir şekilde ayağa kalktı.

Jungkook'un annesiyle babası yanına geldiği gibi annesi kendisine sarıldığında, kendiside kollarını beline doladı.

"T-taehyung, yaşıyor değil mi? Oğlum ya-yaşıyor değil mi?"

Ağlayarak sorduğunda, Taehyung'un da gözünden yaşlar akmaya başladı.

"Yaşıyor..."

Annesi kollarını Taehyung'un boynundan çözüp geri çekildi ve Taehyung'un yüzünü elleri arasına aldı.

"Gel oturalım, daha detaylı anlat lütfen." Dediğinde Taehyung başını sallayarak onayladı.

Babasına baktığında, endişeli bir şekilde Yoongi'yle konuştuğunu gördü.

Annesiyle beraber oturup her şeyi teker teker anlatmaya başladı.

"Böyle oldu işte... yapamadım, ko-koruyamadım onu..."

Taehyung ağlayarak konuştuğunda, annesi kendine doğru çekip sıkıca sarıldı.

"Taehyung... oğlum senin bir suçun yok ki... kendini suçlama lütfen, senin elinde olan bir şey değildi bu. Hem ben eminim buna, benim oğlum çok güçlüdür iyileşecek o merak etme."

"Umarım Yunjin anne..."

Namjoon yanlarına gelip konuşmaya başladı. "Yunjin teyze, sen ve Suho amca için doktordan izin aldım. İçeri geçip Jungkook'u görebilirsiniz."

"Tamam oğlum sağol." Destek verircesine Taehyung'un omzuna pat pat vurup ayağa kalktı ve eşiyle beraber odaya girdi.

"Taehyung, içecek bir şeyler getireyim mi sana hmm? İster misin?" Jimin arkadaşının yanına gelip konuştuğunda, Taehyung kafasını iki yana salladı.

"Hayır, istemiyorum..."

"Ama Taehyung... Jungkook uyandığında seni böyle üzgün görürse üzülmez mi?"

"Üzülür değil mi..."

"Üzülür... o yüzden şimdi şöyle yapalım. Eve gidelim, güzelce duşunu al bende o sırada sana yiyecek bir şeyler hazırlarım. Ondan sonrada buraya geliriz hmm? Üzmeyelim Jungkook'u."

Taehyung sonunda ikna olup kabul ettiğinde, Jimin arkadaşının koluna girip oturduğu yerden kaldırdı.

"Jin, biz eve gidiyoruz birazdan geliriz tamam mı?"

"Tamam biz burdayız merak etmeyin."

Taehyung'la Jimin eve gelmişlerdi. Jimin yemek hazırlayacağını söyleyip mutfağa geçmişti.

Enemy At School | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin