•
•
•-1 hafta sonra-
-Jungkook'dan-
Taehyung'la yeni evimize taşınmıştık. Annemler ise yurt dışındalardı.
Bugün Taehyung ile bolca gezmiş, güzelce vakit geçirmiştik. Yarım saat öncede eve gelmiştik ve saat şu an akşam 10 du.
Taehyung mutfağa gidip kahve yapacağını söylemiş ve yanımdan gitmişti.
Yatakta iyice yayılmış bir şekilde uzanıp telefonda bir şeylere bakarken, Taehyung kapıdan içeriye geçmişti.
"Sevgilimmm." Neşeyle konuşarak elinde iki tane kahveyle odaya girdiğinde, bakışlarımı telefondan çekip kendisine baktım.
Yanıma gelip kahveleri komodine koyduğu gibi kendini yanıma atıp yanağıma uzun bir öpücük kondurdu.
Onun bu hallerine gülümseyip, bende dudağından öptüm.
"Bakıyorumda pek bir neşelisiniz Taehyung bey?" Burnunu boynuma sürterken söylediğim şeylerle yüzünü boynumdan çekmeden kıkırdadı.
"Hiiiç, sana sürprizim var." Dediğinde merakla kaşlarım havalandı. O da bu sırada yüzünü boynumdan geri çekip bana baktı.
"Ne sürprizi?" Dediğimde yarım ağız gülümsedi.
"Adı üstünde sürpriz. Merak et biraz canım."
Yatakta oturur pozisyona gelip, bağdaş kurdum.
"Yaaa söyle lütfeeen." Dudaklarımı büzerek konuştuğumda, dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurdu.
"Olmaz, söyleyemem. Yarına kadar beklemen lazım."
"Yaaa."
"Ah büzme ama o güzel dudaklarını, sadece yarına kadar sabret biraz hmm? Benim için dayanamaz mısın?"
Dediğinde dudaklarımı büzmeye son verdim.
"Pekâlâ, yarına kadar sabredebilirim... Senin için ama." Dediğim son şeyle gülüp, eliyle çenemden tuttuğu gibi dudaklarıma yapıştı.
Alt dudağımı ağzının içine çekip emerken, bende kollarımı boynunda doladım. Üstüme abanarak yatağa uzanmamı sağladığında, hızla üstüme çıktı.
Bir süre sonra dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırıp, üstümden kalktı.
"Hadi otur bakalım güzelim, kahveler soğuyacak yoksa."
Dediğinde, son kez burnumdan öpüp bağdaş kurdu.
...
Sabah Jungkook'la Taehyung birlikte uyanıp kahvaltı etmişlerdi. Ardından da Taehyung bir işi olduğunu söyleyip evden çıkmıştı.
Şimdi ise saat dört olmuştu ve Jungkook'un arkadaşları eve bakmak için gelmişlerdi.
"Bayağı güzel evmiş kardeşim, hayırlı olsun." Yoongi Jungkook'un omzuna pat pat vurup konuştuğunda gülümsedi.
"Sağol kedicik." Yoongi Jungkook'un son dediğiyle koluna vurup kıkırdadı.
"Eee Jungkook, heyecanlı mısın bakalım?" Hoseok konuştuğunda, merakla Jungkook'un kaşları havalandığında Hoseok'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy At School | TAEKOOK ✓
General FictionTaehyung ve Jungkook, birbirleriyle uğraşmaya bayılıyorlardı. Hep bir yarış içindelerdi... Semetae! Ukekook! Başlangıç: 19.06.2023 Bitiş: 17.09.2023