•
•
•"Seni istiyorum Jeon Jungkook..."
Ağzım beş karış açılmış bir şekilde kendisine bakarken, kendisi bu halime gülüp geri çekildi.
Kafamı iki yana sallayarak kendime gelip konuşmaya başladım.
"Sen aptal mısın amına koyayım?! Seni istiyorumda ne demek?! Siktir git amk!"
Kafasını geriye atıp kahkaha atarken, ben dişlerimi sıkar bir şekilde kendisine bakıyordum.
"O çok sevdiğin sevgilinden ayrılıp bana geleceksin. Eğer Taehyung'dan ayrılmazsan..."
Elini yanağıma koyup okşadığında, kafamı geri çekmeye çalıştım.
"Ayrılmazsan... kendini o çok sevdiğin sevgilinin mezarında ağlar bir şekilde bulursun."
Sinirden gözlerim dolarken, yüzüne tükürdüm.
Gözlerini yumup elinin tersiyle yüzünde ki salyalarımı silip, tek eliyle yanaklarımı sertçe sıkıp dudaklarımın büzülmesini sağladı.
"Bana bak Jungkook! Eğer uslu durmazsan Kim Taehyung'u gebertirim!"
Kafamı serçe geri çekip elinden kurtardığımda konuşmaya başladım.
"Hiçbir bok yapamazsın! Korkağın tekisin sen be!"
Dediğim şeyle histerik bir şekilde gülerken, yerinde doğrulup ellerini cebine tıkıştırdı.
Arkasında duran 3 adam ise sadece elleri ceplerinde bir şekilde bizi izliyorlardı.
"Ben şimdi gidiyorum, sana bi kaç saat zaman tanıyacağım. Taehyung'dan ayrıldın ayrıldın, ayrılmadın... Taehyung'u ölmüş bil."
Eliyle saçlarımı okşayıp arkasını döndüğü gibi adamlarıyla beraber depodan çıktı.
"Piç herif!" Boş depoda sesim yankılanırken, ellerimi çekiştirerek ipten kurtulmaya çalıştım.
Her ne kadar bileklerim acısada bunu umursamayıp, ellerimi sertçe çekiştirmeye devam ettim.
Gözlerimi etrafta hızlıca gezdirdiğimde, kesik bir cam parçası görmemle onu nasıl alacağımı düşündüm.
Ancak sandalyeyle beraber o tarafa düşersem cam parçasına ulaşabilirdim.
Daha fazla düşünmeyi bırakıp, kendimi sandalye ile cam parçasının olduğu yere düşürdüm.
Sol omzum yere çakılmamla acısada bunu umursamayıp, başımı çevirerek arkamda ki cama baktım.
Elimin altında olduğunu görmemle, gülüp elime aldığım gibi ipleri kesmeye çalıştım.
Yaklaşık 15 dakika ipleri kesmekle uğraşıyordum. Yorulsam bile pes atmeyip devam ettim.
Bileklerimde ki iplerin sıkı baskısı kaybolduğunda sevinçle gülüp ellerimde ki ipleri yere attım.
Yattığım yerde doğrulup oturur pozisyona geldiğim gibi, ayaklarımda ki ipleri çözmeye başladım.
Ayaklarımda ki ipleri de çözdükten sonra ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy At School | TAEKOOK ✓
Ficción GeneralTaehyung ve Jungkook, birbirleriyle uğraşmaya bayılıyorlardı. Hep bir yarış içindelerdi... Semetae! Ukekook! Başlangıç: 19.06.2023 Bitiş: 17.09.2023