•
•
•-2 gün sonra-
"Bebeğim rahatsın değil mi?" Taehyung, sevgilisinin başının altına yastık koyarken konuşmuştu.
"Sevgilim gerçekten rahatım, gel otur şöyle yorma kendini."
"Ne yorulması yaa yorulmuyorum ben." Diyip Jungkook'un saçlarını okşadı.
Jungkook biraz başını çevirip, saçlarını okşayan sevgilisinin bileğinin iç kısmına küçük bir öpücük kondurdu.
"Olsun, gel uzan yanıma." Eliyle yatağın boş tarafını pat patladı.
Hastaneden çıkmamışlardı. Doktor dört gün hastanede kalması gerektiğini söylemişti.
"Yok yok, ben sandalyede otururum, yanına uzanırsam canın acır."
Jungkook sevdiği adamın bu ince düşüncesine karşı gülümsedi. "Aşkım bir şey olmaz, hadi gel yanıma lütfen üzme beni."
Dudaklarını büzerek konuştuğunda, Taehyung dayanamayıp ayakta dikilmeye son vererek Jungkook'un yanına adımladı.
"Tamam tamam üzülme sen. Ayrıca büzme o güzel dudaklarını öpmeye başlarsam duramam."
Jungkook Taehyung'un bu dediğiyle kıkırdarken, elini Taehyung'a uzattı.
"Hadi gel uzan artık."
"Pekâlâ Bay Jeon, yana doğru yavaşça kayın o zaman." Jungkook kıkırdayıp yatakta biraz sola doğru kaydığında, hafiften yarası sızlamıştı.
Sevgilisini endişelendirmemek için son anda yüzünü buruşturmaktan kurtulmuştu.
Taehyung, Jungkook'un yanına oturup ayakkabılarını çıkardı ve sevgilisinin yanına uzandı.
Jungkook kollarını Taehyung'un beline dolarken başınıda göğsüne yasladı.
"Güzelim canın acır böyle, düzgün yat."
"Hayır... acımıyor merak etme. Ayrıca sana sarılmayı özledim bırakta doya doya sarılayım."
Taehyung duyduğu şeylerle gülümserken, kollarını yavaşça kendisine sarılı bir şekilde gözlerini kapatan sevgilisine sardı.
Kolları arasında ki bedenle içi huzurla dolarken, burnunu saçlarına getirip uğruna ölüp bittiği kokusunu içine çekti.
Ardından saçlarına arka arkaya küçük öpücükler kondurdu. Sevgilisine sarılmayı, öpmeyi, kokusunu içine çekmeyi özlemişti. Taehyung direkt sevgilisini özlemişti.
Ne kadar böyle sarılı bir şekilde kalsalarda birbirlerine duydukları özlem bitmeyecekti.
Bunu ikiside biliyordu. O yüzden birbirlerine sıkıca sarılıyorlardı.
Taehyung Jungkook'a bir şey olursa ne yapardım diye düşündü birden. Muhtemelen Jungkook kendisini bırakıp gitseydi, kendiside yaşayamazdı.
Zaten 1-2 gün önceye kadar ruh gibi geziyordu. Nefes aldığını bile hissetmiyordu o zamanlar.
Jungkook kendisini bırakıp gidecek diye o kadar çok korkmuştu ki, hayatında hiçbir zaman bu kadar korktuğunu hissetmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy At School | TAEKOOK ✓
General FictionTaehyung ve Jungkook, birbirleriyle uğraşmaya bayılıyorlardı. Hep bir yarış içindelerdi... Semetae! Ukekook! Başlangıç: 19.06.2023 Bitiş: 17.09.2023