Chapter 1

36 3 5
                                    

Adamın ani manevra yapmasına karşılık elim belimdeki silaha gidip namlusu ona doğruldu.

"Eğer kızı bırakmazsan-"

"NOLUR BIRAKMAZSAM HE? NOLUR!"

"Hapislerde süründürürüm seni."

Önündeki kız çırpındıkça elim ayağım titriyormuş gibi hissediyordum.

"BABAN DA AYNIYDI SEN DE AYNISIN! NANKÖR,SAHTEKAR,DÜZENBAZ.."

Babama bunca zamandır laf söyletmemiştim,bundan sonra da mümkün olmayacaktı.

"BABAM HAKKINDA DÜZGÜN KONUŞ!"

Kollarının arasındaki küçücük kızda kendimi görmüştüm. 10 yıl öncesini.

"Korkma kızım ben buradayım, bak silah arkadaşlarım da burada. Sana hiçbir şey olmayacak."

Babamı yine bu tip adamlar yüzünden 17 yaşımda toprağa vermiştim. Sonra çok çalışıp onun gibi polis olmak istemiştim ve başarılı da olmuştum. Babamın kanını yerde bırakmamak adına..

Ben Casey Tobella. Kentucky'nin en sayılan adamı William Tobella'nın kızıyım. Eğer yaşıyor olsaydı..

Kızı çevik hareketlerimle kollarının altından çekip aldığımda Sam ve Daniel adama kelepçe takmak için yöneldiler ve ben de kızı gövdeme bastırabildiğim kadar bastırdım.

"Çok korktum,çok korkuyorum."

"Tamam geçti ben buradayım korkma."

Kızı Anna'ya doğru yönelttim ardından Sam ve Daniel'in kollarının arasındaki adamın kollarına kelepçeyi bizzat ben geçirmek istedim.

"Sana babamdan hediye olsun. O yok fakat ben nefes aldığım sürece sana bu dünyayı dar etmek için elimden geleni yapacağım."
______________________________________

Mesai bitiminde ayaklarımı sürüyerek odamdan çıktığımda Anna'ya yakalanmamak için elimden geleni yapmıştım ama olmamıştı.

"Hey! Bu gece benimle bara geliyorsun hanımefendi çünkü çok yorucu bir gün atlattık. Biraz eğlenmeyi hak ediyoruz değil mi?"

"Anna,kafam gürültü kaldıramayacak kadar dolu ve çok yorgunum. Belki başka bi zaman..Yine de teşekkür ederim."

"Bu seferlik tamam diyorum ama bir dahakine kaçışın olmayacak. İyi geceler asi prensesim!"

"Tamam,iyi geceler güzelim."

Botlarımın sesi bir kez daha koridorda yankılandı ve asansörü bulur bulmaz otoparka inip aracımı bularak son sürat eve gazladım.

Sitenin çaprazında bulunan antikacı ikinci evimdi. Adam bir süredir geçim sıkıntısı çektiği için sürekli dükkanı klip çekimine kiralıyordu ve bu işten yüklü miktarda para kazandığını anlayabiliyordum.

Bu gece de onlardan biri olmalıydı.

Hadi ama..Ne zamandır istediğim antikayı almaya gelmiştim,bu sefer elim boş dönemem.

"Merhaba kime bakmıştınız?"

Arkamı döndüğümde 1.90 boylarında sarışın kıvırcık bir adamı yakalamıştı gözlerim.

"E- ben şey buradaki antikalara bakıyordum da.."

"Burası klip çekimim için kapalı. Bilmiyordunuz sanırım."

Elimdeki telefonu cebime attım ve ev anahtarlarımı serçe parmağıma iliştirerek adama 1-2 adım yaklaştım.

"Yok biliyordum aslında ama ne zamandır almak istediğim antikayı belki bugün alabilirim diye gelmiştim."

Dilemma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin