0.5

1.1K 76 33
                                    

Eve vardığımızda Keremde bizimle beraber gelmişti. Kerem arabadan inerek hemen yanıma gelmişti. "Kucağıma alabilirim." demişti sırıtarak.

Kaşlarımı çatarak "Alt tarafı başımı yardın iyiyim." demiştim. Kerem dediklerime karşı gülerek "Topu atmasaydım şuan yanında olamazdım." demişti. Yüzümün düşmesiyle Kerem kucağına almıştı.

"İndirsene Kerem beni yere." demiştim isyankar tavrımla. Kerem ikna olmamış şekilde evin kapısına kadar yürümeye başlamıştı.

Cemreye baktığımda gülerek arkamızdan geldiğini görmüştüm. Gözlerimi devirerek Kereme bakmıştım. Rüzgardan esen saçları önüne geliyor mutluluktan gözleri parlıyordu.

Kapıyı Cemre açarak bize yol vermişti.
Kerem beni koltuğa bırakarak yanıma oturmuştu. Cemre anahtarı masaya bırakarak etrafa bakınmıştı.

"Selma teyze yok mu." demişti. Omuz silkinerek "Üst kata bak ordadır belki dikiş falan yapıyorsa duymamıştır bizi." demiştim. Cemre başını 'tamam' anlamında sallayarak üst kata çıkmıştı.

Keremle ben tek kalmıştık. Kereme baktığımda beni izlediğini fark etmiştim. "Yanından hiç gidesim yok." demişti önüme gelen bir tutam saçı kulağımın arkasına itelemişti.

"Kal o zaman." diyerek gülümsemiştim. Kerem ikna olmuş şekilde bakınarak "Olabilir senin yanına yatsam." demişti. Kollarımı birbirine sararak "Annemlerde kalıyorum Kerem sence bu münkün mü." demiştim.

Kerem bana dahada yaklaşarak ellerimden tutmuştu "Beren sana bir şey dicem." demişti gülümseyerek gözlerimin içine bakıyordu.

"Beren seni buldum ve tekrardan kaybetmek istemiyorum, sen benim çocukluk aşkımsın ve hep öyle kaldın sana belli etmesemde sana hep sevgi besledim, sen benim için o kadar değerlisin ki yatmadan önce seni düşündüm, uyudum rüyalarımda seni gördüm seni seviyorum
Beren bu yüzden..." demişti.

Derin bir iç çekerek "Benimle çıkarmısın." demişti.
Keremin dediklerine karşı dolmaya başlayan gözlerimle gülümsemiştim.

Başımı 'evet' anlamında sallayarak Kereme sarılmıştım. Kerem sarılmama karşılık vererek kollarıyla beni sarmalamıştı.

Birbirimizden ayrıldığımızda boynumdan nazikçe tutarak dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı.

Kereme karşılık vererek bu anı kısa da olsa ölümsüzleştirmiştik...

Keremle hayatım asıl şimdi başlıyordu,
ve ben onunla olmaya hazırdım.
Hiç beklemediğim kadar.

-Bölüm sonu-

böyle gitme ; kerem aktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin