-Da li sam ja tebe iznenadio sa onim klizavim što se pojavilo između naša dva stomaka?
-Ne mogu odmah da odgovorim, moram da razmislim. Malo svakako jesi.
-Dok ti razmišljaš ja ću ti o tome još govoriti jer je to meni veoma važno. Naši su stomaci klizavi, ali ne treba zaboraviti da je i on klizav. Budući da si ga dirala rukama imaš sigurno i na njima malo. Dobila je i tvoja haljina dobar deo. Ako je tog sadržaja bilo više, moguće da je procurelo do tvojih dlačica, a možda curi i niz tvoju butinu. To je činjenično stanje. Ostaje da analiziramo naš odnos prema tome.
To je nešto što smo zajednički napravili. Ti si se trljala o njega i on je reagovao. Bojati se toga i smatrati to nepoželjnim bila bi velika greška. Nekim ženama je ta tečnost odbojna, neću da kažem gadljiva, ali nije ni daleko. Što pre žele da to obrišu pogotovo sa sebe, za muškarca ih nije briga da li će se on obrisati ili neće, jer o njemu i ne razmišljaju već samo o sebi. Ja od tebe ne tražim da se izjašnjavaš po tom pitanju, bar ne odmah. Razumem tvoju zabrinutost za haljinu, ona je veoma lepa i u nju si uložila puno truda.
Problem je bio što si je stavila iznad mene po važnosti. Zvučaće ti glupo, trebala bi biti ponosna što joj se desilo. Ne u smislu ako mora neka se desi, nego da je baš dobro što joj se desilo. Nema većeg bogatstva nego kad je par u zagrljaju i kad se vole, pa se dešava ono što sedešava jer je to samo njihovo. Meni se veoma dopada što mi slobodno govoriš o svom vlaženju. To bih malo dopunio, vlaženje nije samo tvoje, ono i meni pripada ili je meni namenjeno. To je znak da uživaš i da si spremna.
-Ti si mi pre rekao da ćeš me dole ljubiti a ja ću tom prilikom sigurno vlažiti. Bojim se da će mi zbog biti neprijatno.
-Neprijatno u psihičkom smislu?
-Da.
-Zbog čega ću ja tebe dole ljubiti? Zato što ću u tome uživati i zato da tebi proizvedem uživanje. Ako mogu i tvoj orgazam. Ja sam ponosan i na sebe i na tebe kad ga doživiš. To je moj uspeh.
-Da li ti ga je ona ljubila? Znam da ti nju jesi.
-Iznenadila si me tim pitanjem, jer ja to tebi nikad nisam spomenuo. Namerno sam izbegavao. Zato mi je to pitanje pomalo preuranjeno. Mislio sam da ti nisi u tom filmu i da nisi ni blizu spremna takvom razmišljanju.
-Ja te celo veče pažljivo slušam i pokušavam se setiti koja mi to karika u glavi nedostaje. Sad mi je sinulo, zato sam te i pitala.
-Odgovor na tvoje pitanje je potvrdan. Ali moram da nešto važno dodam. Postoje brakovi u kojima su intimni odnosi sve ređi, zašto?
-Više se ne vole?
-Tačno. Problem sa mojom bivšom je bio u tome što nisam bio s njom zadovoljan, zbog toga sam i raskinuo. Nije stvar u tome da je nešto loše radila ili bila slaba u seksu, lako bih ja prešao preko toga. Problem je bio u tome što sam ja osećao da joj nisam važan. Imala me samo da bi me imala. Ponudio sam joj lepo i skromno venčanje u Grčkoj. Da si samo videla sa kakvim prezirom je odbila moj predlog, kao da sam je uvredio. Zbog čega bih ja morao pristati na njen predlog? Da li bi to bio dokaz ljubavi i za koga?
-Ne ljutiš se što sam te ono pitala?
-Ne ljutim. Da nije to bilo ono iznenađenje koje si mi pripremila?
-Neću ti to otkriti.
-Moja Smilja skriva tajne kao zmija noge. Iako nema noge zmija i te kako zna da skače.
-Zar nisam dirala tvoju zmiju koja mi je u rukama skakala?
-Priznajem da sam u tome uživao.
-Neću se ja na tome zaustaviti.
YOU ARE READING
Prosidba
RomanceNeke prosidbe su planske, a neke ne idu po planu. Neke nisu planirane a dese se. Psihološko romantična priča