-Da li te prošao strah? - upitao sam Smiljanu dok sam je držao u zagrljaju naslonjeni na stablo. Ona se na mene oslonila potpuno opuštena. Nije bilo ni malo sumnje da joj zagrljaj prija.
-Koji strah?
-Zar si zaboravila da sam rekao da bih te hteo osetiti.
-Nisam zaboravila. Rekao si da to možemo i odgoditi što je meni baš odgovaralo. Nisam ja osećala nikakav strah, kako bih se mogla bojati onoga što bi mi ti hteo raditi? Rekla sam da mi je neprijatno, ali to možda nije bio najbolji izraz, čak mislim da je pogrešan. Ne znam ni ja kako da ti to objasnim. Već sam ti više puta rekla da sam spremna da mi praviš dete i tu ja nikakav strah ne osećam. Ti ćeš to uraditi kako treba i svi ćemo biti srećni.
Možda je ta moja izjava bila preuranjena, ali sam ja to prelomila kad si rekao da i ti isto želiš. U vezi toga a i u vezi mnogo čega drugog ja se tebi potpuno prepuštam jer znam da to tebi odgovara i da ćeš me dobro voditi. Naučio si me, iako ne bez mog otpora, da moram prema tebi biti aktivna a ne pasivna. Smatram da sam položila taj ispit, jer znam da će to biti i u mom interesu.
Pasivnost nikome nije donela koristi, pa ne bih želela da misliš da sam takva jer stvarno nisam. Ja sam veoma aktivna osoba na svim poljima, tek ćeš se u to uveriti. Zbog mog neiskustva zamišljala sam vođenje ljubavi na jedan prilično glup i zaostao način, baš mi je krivo zbog toga, ali mi je drago što si me razumeo i ukazao na to. Mogla bih reći da si me iškolovao iako još ništa konkretno nismo radili, ali sam teoriju i te kako dobro usvojila.
Kad si rekao da bi me hteo osetiti meni nije bilo najjasnije na šta se to odnosi. Gaćice si mi spustio, sve je bilo u tvojim rukama, šta sam ja trebala konkretno da radim? Nešto u vezi tvog skidanja sigurno. Da li sam trebala da radim nešto rukama? Nikad ti ga nisam ni videla ni opipala pa priznajem da sam se ustručavala. Nisam znala ni šta ni kako da to radim. Da si se ti sam skinuo i šta god da mi radiš to mi ne bi smetalo. Ali sam ovako ja bila na muci.
-Da li si ga napokon upoznala?
-Nisam još. U stvari, čekaj malo, ipak jesam. To je baš zanimljivo. I videla sam ga i opipala i mekanog i tvrdog, čak sam ga u sebi i osetila. To je stvarno neverovatno. Imam osećaj kao da se to desilo u realnosti. Ti si rekao da ti samo ispričam šta bih ti radila a na kraju je ispalo kao da sam to i radila. Sad tačno znam šta si hteo da postigneš. Priznajem da si to i postigao. Ruke su ti bile kobajagi zauzete a sa druge strane si me hteo osetiti. Video si moju nespremnost pa si smislio celu priču. Mogu ti reći da je i te kako delovala na mene.
-Kad sam rekao osetiti, mislio sam da nam se goli stomaci dodiruju a on da bude između njih, s ti da to sve namestiš.
-Pretpostavljala sam tako nešto, ali otkud ja da znam kako to treba nameštati. Sada shvatam da tebi nije bilo važno kako, već jedino da to bilo kako uradim ja.
Dok je to govorila Smiljana se malo od mene odmakla, ali samo toliko da može prići rukama, koje je uvukla u moje gaće. Osetio sam njihovu toplotu.
-Ne moraš da žuriš, - govorio sam, dok joj je u rukama rastao.
-Neću žuriti, znam šta je potrebno. Ja tebe osetim svaki put kad me držiš u zagrljaju ili kad me poljubiš, pa i kad me držiš za dupe, ali su sve to osećanja kad mi ti nešto radiš, ili bar kad je to međusobno. Ovo je sad sa moje strane bez tvog velikog angažovanja, - nije mi preostalo ništa nego da joj se prepustim. Detaljno ga je ispitivala i opipavala. A onda je počela nežno da ga mazi, za to vreme sam kukove lagano pomerao napred nazad.
Osetila je kako joj se on pomera u rukama. U dva poteza je moje gaće dovoljno spustila, jednom rukom je podigla prednji deo haljine pa se približila da nam se stomaci dodiruju. Preostalom rukom je sve lepo namestila pa je i nju izvukla. Očigledno je bila zadovoljna postignutim jer me je pogledala sa osmehom na usnama. Počeo sam da je ponovo ljubim i masiram privlačeći je za dupe.
BINABASA MO ANG
Prosidba
RomanceNeke prosidbe su planske, a neke ne idu po planu. Neke nisu planirane a dese se. Psihološko romantična priča