Osmi deo

278 9 20
                                    

-Neka ti bude. Da nastavim. Jezik bih malo izvukao, našao određeno mesto pa ga počeo trljati. Ti bi počela sve više da dole vlažiš. Uzbuđenje bi ti postajalo sve veće dok ne bi doživela vrhunac.

-Jednom sam ga ja već doživela dok sam sanjala... neću ti reći koga, - Smiljana se nasmeje.

-Ti si znači već veoma iskusna na tom planu?

-Nemoj da mi s rugaš. Samo sam rekla da sam to doživela dok sam tebe sanjala.

-Po čemu si to zaključila?

-Sanjala sam da smo se ljubili, a kad sam se probudila dole sam bila sva vlažna. Čak mislim da sam i sada ovlažila gaćice od tvoje priče. Hoćeš da proveriš?

-Neka hvala.

-Nisam mislila jezikom, - osmeh sa njenog lica nije nestajao, pitao sam se zbog čega?

-Siguran sam da jesi, dok si ga spomenula.

-Pa šta, nije valjda zabranjeno da maštam kako me dole ljubiš?

-Nije.

-Mogu li nešto da te pitam, ali da se ne naljutiš?

-Neću se naljutiti.

-Da li je ona dole imala dlačice?

-Nije, brijala se. Meni se to nije sviđalo ali šta da se radi? Nije mi jasno odakle ti uopšte ideja za takvo pitanje?

-Odlično. Taj podatak mi je bio veoma važan. Sada si ti pravi gospodar mojih dlačica.

-Ne razumem te ali neka ti bude.

-A da ja svoje dlačice samo malo friziram?

-Da se nisi usudila!

-Ali, kako ću na plažu?

-Budi gola! Ima jedan stari običaj u antičkoj Grčkoj. Celo selo se okupi na plaži. Najlepša devojka od svih dođe do obale, skine haljinu i onako gola uđe u vodu. Tu malo pliva pa izađe na obalu, obuče haljinu pa se udalji. Svi koji su je netremično gledali budu veoma zadovoljni. Tako možeš i ti. Niko ti na dlačicama neće zameriti. Jedino one koje se briju mogu da puknu od ljubomore. Ja tvoje dlačice doživljavam kao tvoju kosu koju volim da mirišem i naslonim svoje lice na njih. Kad bi se brijala, čak i malo, to bi mi jako smetalo. Ako to budeš uradila ja te dole neću ljubiti pa ti vidi šta ćeš.

-Jesi li ti u tome baš ozbiljan?

-Nego šta sam.

-Slušala sam te dok si pričao ovo i o dlačicama i o onoj devojci na plaži, nemam prigovor i sve prihvatam. Ako neću poštovati tvoje želje čije ću?

Razmišljala sam o onome kako bi me sve ljubio pre nego što bi počeli da pravimo dete.

-Da, i?

-Mislim da mi nisi sve ispričao iako si bio veoma pa čak i previše detaljan. Imam osećaj da u toj priči nešto nedostaje.

-Nedostaje hiljadu stvari, nisam ti opisao kako bih ti ljubio dupe.

-Ne, ne, nije to, nešto drugo nedostaje a ja se ne mogu setiti šta.

-Ako se ti ne možeš setiti ja mogu još manje.

-Sad me to baš muči, možda ću se kasnije setiti.

-Približili smo se muzejima. Kaži mi ljubavi, koje muzeje bi htela da posetimo, jer je valjda jasno da sve nećemo moći obići, trebalo bi nam nekoliko dana.

-Ljubavi? - Smiljana je to ponovila sa znakom čuđenja.

-Pa da, što se čudiš? Valjda smem svoju ženu tako da zovem?

ProsidbaWhere stories live. Discover now