0.9

331 19 6
                                    

__

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

__

"Turuncumu?"

Herkes şaşkınlık içinde Kira'ya bakarken annesi gayet soğukkanlıydı.

"Bu gayet normal çünkü Kira'da bir kitsune"

Etraftaki sesler yavaş yavaş soyutlaşmaya başladığında Kira ve annesinin kavga ettiğini görebiliyordum.

"Bu kadın bu kadar süre iyi saklamış"

Senin hala benim kafamda ne işin var?

Kafamın içinde minik bir kıkırtı yankılanırken gözlerim kapıya kaydı.

Koyu tenli bir adam teleşla içeri girdiğinde sesler yavaş yavaş geri geliyordu.

"Stiles.." diyebildi hızla nefes alırken.

Gözlerim Stiles'a kaydı.

Yüzünde minik bir sırıtma vardı.

Void.

"O hala void"

Derek ve Malia'nın gözleri anında maviye dönerken Scott gözlerini kırmızıya çevirdi.

Diğerlerinden küçük olan çocuk ise Scott'a bakınca gözleri sarıya döndü.

Herkes hızlı hızlı nefesler alırken ben nefes almıyor gibiydim.

Gözlerim tekrar void'e kaydı. Sinsi bir gülümseme ile bana bakıyordu.

Gözlerini benden çekip karşısında ona hırlayan Scott'a baktı.

"Gerçekten birden bire Stiles'ı bırakacağımı mı sandınız?"

"Orospu çocuğu!" Malia kükreyerek void'e doğru atlarken Derek onu tuttu.

"Saçmalama Malia. O şuan sadece Stiles'ın zihninde. Beden olarak hala Stiles. Ona zarar veremeyiz"

Malia sinirle vazgeçtiğini belli ederek kolunu Derek'ten çekti.

Başım tekrar dönmeye başladı. Ama fazla değildi.

Küçük çocuk fazla düzensiz ve oldukça sesli nefes alıp vermeye başladı. Herkes ona döndü.

"Liam?"

Scott korku ila Liam'a doğru koştu.

"Liam sakin kal Liam!"

Derek cebinden net olarak göremediğim bir şey çıkardı ve Liam'a verdi.

"Tekrar et Liam. Alfa, Beta, Omega"

"Alfa, Beta, Omega"

"Devam et"

Liam daha hızlı nefes almaya başlayınca Scott Liam'ın omuzlarından tutup ona bakmasını sağladı.

"Hangi üç şey saklı kalmaz?"

Liam cevap vermeyince daha sert bir şekilde sordu.

"Hangi üç şey saklı kalmaz?"

"Ay, Güneş, Hakikat"

Liam bir süre daha tekrar etti ve eski haline döndü.

Herkes derin bir nefes alırken sesler soyutlaşmaya basım daha şiddetli dönmeye başladı.

"Yeter burdan sıkıldım, gitme vakti"

Ne olup bittiğini anlamadan Void yanıma gelmiş ve güçsüz kolumu tutup beni dışarı çıkarmıştı.

Kısa süre sonra kapıda Scott ve Lydia belirdi.

"Emily!"

Bedenim güçsüz olduğu için hızlı hareket edememiş ve hızlı gitmemizi engellemiştim.

Tam etrafımızda siyah dumanlar yükselmeye başlamıştıki Lydia koşarak önümüze geçti ve güçlü bir çığlık attı.

Ne olduğu hakkında en ufak fikrim yoktu. Sanki düşüncelerim yok olmuş gibiydi.

İfadesiz ve duygusuz bir şekilde etrafı izliyor tepki vermiyordum.

Bir ölü misali.

Lydia'nın çığlığından sonra tek hatırladığım ise sert bir şekilde void ile yere düşmemizdi.

Gerisi karanlık.

~

Ölmedik korkmayın













Obsession •𝘝𝘰𝘪𝘥 𝘚𝘵𝘪𝘭𝘦𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin