Part 26

1K 42 0
                                    

"ဘာ အဖြူကောင်​လေးလုပ်ကြံခံရတယ်ဟုတ်လား Jax"

"ဟုတ့်ပါတယ် Boss"

"​တောက်ခ် ငါ့လူကိုထိရဲတယ်​ပေါ့​လေ ​နောက်ခိုင်းတဲ့လူကိုအ​လောင်းပါပြန်​ကောက်မရ​​​အောင်လုပ်လာခဲ့"

"အ​နောက်ကခိုင်းတဲ့လူ​တွေအကုန်လုံးလဲအစ​​ပျောက်သွားပါတယ် Boss ကြည့်ရတာရှင်းခံလိုက်ရပြီထင်တယ်"

"မြန်သားပဲ အဲ့လိုပဲ​ကောင်းပါတယ်"

၁ပတ်အကြာ Dead ကိုကို့ကိုခုလိုဖြစ်​အောင်လုပ်တဲ့သူ​တွေကိုလဲ ၁၂ နာစီအတွင်းရှာပြီးရှင်းပစ်ထားလိုက်သည်။ သူတို့ကအရင်က ကိုကိုရှင်းထားတဲ့ Tangle ဂိုဏ်းကလက်ကျန်​ကောင်​တွေပင်။ ကိုကို့လက်ကအဲ့​လောက်ထိခိုက်မိတာမဟုတ်​တော့ပြန်​ကောင်းလာပါသည် ကြားထဲ EVIL နဲ့လဲထိပ်တိုက်​တွေမှု​တွေရှိပါတယ်။

"​မောင် ငါ​သေး​လေး​ပေါက်မလို့ပါဆို မင်းကဘာလိုက်ကြည့်​နေတာလဲ"

"ကိုကိုကလဲ​တွေ့ဖူးပြီးသား​တွေကိုရှက်​မ​နေပါနဲ့ ​နောက်လဲဆက်​တွေ့ရမယ့်လူ​တွေကို"

"ဟ​ ​စောက်​ကောင်စုတ်ရဲ့ ပါးစပ်ပိတ်ထားလိုက်​တော့"

"ကျွန်​တော်ကကိုကို အိမ်သာထဲ​​​ချော်လဲ​နေမှာဆိုးလို့ကို"

"လာမှမလဲဘူး လဲရင်လဲ လဲပါ​စေ လဲ​တော့မှမင်းကိုလှမ်း​ခေါ်လိုက်မယ်"

"ဟွန့် ပြီး​ရော"

"​အော် ငါစိတ်ဆိုးရမှာမဟုတ်ဘူးလာ မင်း​နော် ခုရက်ပိုင်းမင်းကချည့်ပဲငါ့ချွဲ​နေတာ ငါ​အောက်ထပ်ပို့လိုက်ရ"

"ကိုကိုထားရာ​နေ ​စေရာသွားဘဝ​လေးပါကိုကိုရာ ကိုကိုလုပ်လဲခံရမှာပဲ အဟင့်"

"လီးကို အဟင့် မင်းကိုတစ်ရက် ငါ့​အောက်ကိုရ​အောင်​နေခိုင်းအုံးမယ် ခု​တော့လစ်​တော့"

"​အော်ခု​တော့ကိုကိုက ယူ​တောင်မယူရ​သေးဘူး ခင်းပြီးထိုင်ချင်​နေပြီ​ပေါ့လေ"

"ခင်းပြီးထိုင်ယုံတင်မဟုတ်ဘူး အဲ့တာကိုဖြတ်ပြီ ​ခြေသုတ်ဝတ်ပါလုပ်ပြစ်မှာ"

"ဟာကိုကိုကလဲ ​ခြေသုတ်ဝတ်​တော့လုပ်လို့မရ​လောက်ဘူး​နော် ကျွန်​တော်ဟာကကြီးတယ်ဆို​ပေမယ့် အဲ့​လောက်မကြီးဘူး"

I'm yours​ (or) မောင့်ပိုင်သူ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora