Part 40

1.4K 42 0
                                    

"​မောင်က​လေးလိုချင်လားဟင်"

"ဟင့်အင်း ကိုကိုတစ်​ယောက်ထဲနဲ့တင်ရပြီ ​မောင့်မှာကိုကိုရှိရင်ရပြီဘယ်သူ့မှမလိုဘူး"

"​မောင်က​လေးမချစ်တတ်ဖူးလား"

"အင်း ကိုကိုကလွဲရင်ဘယ်သူ့ကိုမှမချစ်တတ်ဘူး"

"အဲ့တာဆို ငါ့ဗိုက်ထဲကက​လေးကို​မွေးပြီးရင် အမှိုက်​တောင်းထဲသွားပစ်ရ​တော့မှာပဲ ​မောင်ကမချစ်တတ်ဘူးဆို​တော့"

"အင်း ဟမ် ကိုကိုဘာ​ပြောလိုက်တာလဲ ကိုကို့ဗိုက်ထဲကက​လေး??"

"အင်းဟုတ်တယ်​လေ ​မောင့်အ​ကောင်​ပေါက်​လေးကိုထည့်ထားတာ ​မောင့်နဲ့ရည်းစားဖြစ်ပြီးထဲကအဲ့အ​ကောင်​ပေါက်ကိုထည့်ထားတာ ခုဆိုဗိုက်က ၂ လ​တောင်​ကျော်​နေပြီ"

"ကိုကို ကိုကိုကတယ်​ပြော​နေတာလား"

ဂွက်

​ခေါင်းကိုတစ်ချက်​ခေါက်ချလိုက်ကာ

"လိမ်စရာလား"

"ကိုကိုကက​လေးလိုချင်လို့လား မဟုတ်ပါဘူး မင်းငါ့ကိုဘယ်လိုမှပစ်သွားလို့မရ​အောင် ကြိုး​နောက်တစ်​ချောင်းတဲ့ထပ်ချည်မလို့"

"ဟုတ် ​မောင်ကလဲ​မောင့်ကို ကိုကိုချည်​နှောင်သမျှကြိုး​တွေကိုသ​ဘောကျတယ်"

"ဟီး ဗိုက်ထဲက​ကောင်ကအထီး​လေးကွ မင်းနာမည်ဘယ်လို​ပေးချင်လဲ ကြို​ပေးထားရ​အောင်"

"ကိုကို​​ပေးချင်သလိုသာ​ပေး"

"​​​​..."

"​တော်ပြီအရမ်းစဥ်းစားမ​နေ​တော့ဘူး ​ပေါင်​ပေါင်လို့ပဲ​ခေါ်မယ် ​ပေါင်​ပေ့ရဲ့အတို​ကောက်​နောက်မှစဥ်းစား​တော့မယ်"

"ကိုကို့သ​ဘော"

_______

"​မောင်​ရေ ​ကြေးအိုးစားချင်တယ် အလုပ်ကပြန်ရင်ဝယ်ခဲ့​နော်"

"​မောင်ခုချက်ချင်းဝယ်ပြီးပြန်လာပြီ အလုပ်ကအ​ရေးမ​ကြီးဘူး ကိုကိုကအ​ရေးကြီးတယ်"

"ဟီး ငါ့​ယောကျာ်းအ​ကောင်းဆုံး ​မောင်​နောက်ပြီး​လေ ဗိုက်ထဲကအ​ကောင်က ချဥ်​ပေါင်းစားချင်လို့တဲ့ဝယ်ခဲ့ပါလား"

I'm yours​ (or) မောင့်ပိုင်သူ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora