--- >𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠'𝐭𝐚𝐧:
Yeni şehir, yeni okul, yeni arkadaşlar ve daha birçok yeni'ler. Bana iyi gelmesini umarak ailemin yardımıyla Seoul'da bir ev kiralamıştım ve yeni, daha iyi okula gidecektim.
Yarın sabah ilk uçakla Seoul'e gideceğim için, bavulumu hazırlamaya başlamıştım bile. Yüzümden gülümsemem eksik olmazken, bir yandan da buradaki birkaç arkadaşımı ve ailemi özleyeceğim için üzgündüm.
Derin nefes alarak dolabımdaki neredeyse tüm kıyafetlerimi geniş bavuluma yerleştiriyordum. Yorucu birkaç saatin ardından, bavulum hazırdı. Ağrıyan belimle yüzümü buruşturup ayağa kalktım, yatağın üzerindeki telefonumu alarak saate baktım.
Saat 17:00'da kafede arkadaşlarımla buluşup vedalaşacaktık. Daha birkaç saat olduğunu görünce rahatlamış, aşağıya inerek annemin yanına gittim.
--->𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐭𝐚𝐧:
Arkadaşlarla bara gitmeye karar vermiştik. Spor salonundan çıkınca, eve geldiğim gibi üzerimi değişip birşeyler atıştırdım ve telefonla oyalandım.
Babam ne kadar "Üniversite'ye az kaldı, derslerinle ilgilen" dese de, daha Üniversite hayatına daha çok vardı ve biraz kafa dağıtmaya ihtiyacımız vardı.
Salonda oturmuş, telefona bakarken, adım seslerini duyunca babam olduğunu anladım. İkimiz yaşıyorduk, annemle neredeyse 10 yıl önce boşanmışlardı. Yanıma oturduğunda telefonu kapatıp babama döndüm.
"Baba, birazdan arkadaşlarla bara gidip takılacağız. Haberin olsun dedim." Söylediğim şeyle kaşlarını çatmış, iç çekmeme sebep olmuştu. "Okul başlayınca böyle olmayacak beyefendi." Kafamı sallamış, konuşmuştum. "Biliyorum babaa, bu son kez zaten."
Telefonumdan gelen bildirimle ayaklandım. Babama 'hoşçakal' diyerek evden ayrıldım.
★
@taetaexkimm
1.2k like @taetaexkimm: Daegu'da son gün:(
@kimlenaaas: Özleyeceğiz Taetae'mizi😭
@user.sananeamk: Gıcık çocuksun ama seviyoruz be seni
@taetaexkimm yanıt verdi: Aa sensin be gıcık 😾★
@jeonjgguk:6.1k like @jeonjgguk: .
@user.hdiehsj: Oppa üzerime bas!
@chimchimiee yanıt verdi: iyyDiğer 1208 yorumu oku:
------------------------------------(Ertesi gün)---------------------------------------
--->𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠'𝐭𝐚𝐧:
Havaalanına kadar bana eşlik eden arkadaşlarıma sarılmış ve dolu gözlerle ilerlemiştim.
Uçağa binince, ilk kez olduğu için heyecan vücudumu sarmalamıştı. İyice yerleşip kulaklıklarımı takarak en sevdiğim müziği - 'Wanna be yours'u açmıştım. Kafamı geriye yaslayıp, gülümseyerek dışarıyı izliyordum.
--->𝐘𝐚𝐳𝐚𝐫'𝐝𝐚𝐧:
Birkaç saatin ardından, uçak inene yakın uykudan uyanan Taehyung, eşyalarını toparlamıştı. Artık doğduğu şehirde değil, ona tamamen yabancı olan Seoul'deydi.
Uçak inince herkes inmeye başlamıştı, yavaş adımlarla çıkmış ve taksi tutarak kiraladığı evin konumunu söylemişti. Geldiğinde parayı ödeyerek inmiş ve yaşayacağı eve göz atıp, gülümsemişti.
--->𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐭𝐚𝐧:
Dün gece barda arkadaşlarla içmiş, şimdi baş ağrısıyla uyanmıştım. Yarın okulun olacağı aklıma gelince, oflayıp banyoya girmiştim. Soğuk bir duştan sonra kendime gelmiş ve kendime kahve hazırlamak için aşağı inmiştim.
Bugünlük bi' planım yoktu, herhalde sahile falan çıkıp dolaşırdım.
--->𝐘𝐚𝐳𝐚𝐫'𝐝𝐚𝐧:
Birkaç saat sonra Taehyung iyice yerleşmiş, dinlenmişti. Canı atıştırmalık isteyince evde birşey olmadığını hatırlayıp, markete gitmek kararı almıştı. Üzerindekilerle çıkarsa hastalanacağını birliği için hırkasını giymiş, evin anahtarını almıştı. Kapıyı açtığı an yağmur yağdığını farketmişti, hemen içeriden şemsiyesini almış ve tekrar çıkmıştı.
İleride gördüğü markete doğru ilerlerken, markete gitmeye çalışan birini görmüştü. Islandığı için hemen yanına gitmiş ve büyük şemsiyesi ikisini de yağmurdan korumuştu.
--->Jungkook'tan:
Markete giderken birden yağmur yağması gerçekten şanssızlıktı. Kafamı tutarak hızlı adımlarla ilerlerken, yanıma gelen birini hissettim ve kafamı çevirip baktım. Gülümseyerek şemsiyesini bana tutan güzel oğlandı, gülümsemesine karşılık gülümsedim.
"Teşekkür ederim." Diye mırıldandım.
"Ne demek, bu yağmurda böyle çıkmasaydın keşke."
Konuşurken çoktan markete girmiştik, şemsiyesini kapatıp tekrar bana döndü.
"Yağmur olacağını bilemedim, tekrar teşekkürler."
Gülümseyip marketteki reyonlardan birine doğru ilerledi, gerçekten hoş çocuktu. Arkasından bir süre baktım, sonra reyonlardan birine doğru ilerledim.
---
İlk ficim, destek olursanız sevinirimm!
İstekleriniz varsa, söyleyebilirsiniz. Açıkçası biraz tavsiyeye de ihtiyacım var. Bölüm kısa oldu, üzgünüm. ★536 words.(。•̀ᴗ-)✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| My Pretty Boy - TaeKook |
FanfictionYağmurda şemsiyesini tanımadığı adamla paylaşan Taehyung, bu adamın onun hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki? Tanışmak tesadüf, arkadaşlık seçim, aşk ise tamamen kaderdir.. Taekook: Semekook, Uketae.