7.

432 26 6
                                    


--->Taehyung'tan:

Evden çıkmış, okula doğru adımlıyordum. Adımlamak denirse, sürünüyordum resmen. Dün gece neredeyse uyumamış, sınava hazırlanmıştım. Dersleri aksattığım için çok çalışmıştım bu sınava, iyi sonuç alacağımdan emindim. Uykulu uykulu giderken, motor sesiyle yerimden sıçradım. Arkama dönüp bana gülümseyen Jeon'a baktım. Gülümseyip yanına yaklaştım, yanağımdan makas aldı.

"Günaydın bal oğlan, atla hadi."

"Tamamm."

Arkasına oturup ellerimi ona doladım, kafamı sırtına yaslayıp gözlerimi kapattım. Motoru çalıştırıp sürmeye başladı. Bir süre sonra tam uykuya dalacakken Jeon'un seslenmesiyle irkildim.

"Tae, uyudun mu?"

Gözlerimi ovalayıp kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Çok uykum var, off.."

Motordan indim, gülerek indi, yanıma geldi. Saçımı karşıtırdı.

"Uykucu bebek."

"Sensin bebek!"

Kahkaha atıp ilerledi, gıcık. Arkasından ilerledim.

-----------------------------------------(Derste)----------------------------------------

--->Jungkook'tan:

Hoca sınav kağıtlarını dağıtmıştı. Sınava pek çalışmamıştım açıkçası. Bildiğim soruları yazmaya başladım, Tae'ye baktığımda neredeyse çoğu soruyu yazmıştı bile. Kolumla kolunu dürttüm, fısıldadım.

"Pişt, Tae. Birkaç soruyu söyleyebilir misin?"

"Tâbi hyung, bak."

Sınav kağıdını bana doğru tutunca yazmadığım soruları bakarak yazdım. Gülümseyip fısıldadım.

"Teşekkürler bal oğlan."

"Ricalarr."

Hocanın konuşmasıyla herkes ona döndü.

"Çocuklar, proje ödevi veriyorum size. Bir hafta zamanınız var, herkes sıra arkadaşıyla yapıcak. İtiraz istemiyorum, konuyu tahtaya yazıyorum."

Tahtadaki konuyu defterime not aldım, Tae'ye döndüm.

"Akşam sana yazarım, ne zaman uygun olursa yapabiliriz."

"Oluur, yazarsın hyung."

--->Taehyung'tan:

Sınav kağıdını vermiştim, tüm kağıtlar toplandıktan sonra hoca bizi serbest bıraktı. Kafamı masaya yaslayıp gözlerimi kapattım. Saçımda hissettiğim elle gülümsedim. Saçımın okşanmasını, özellikle de Kook'un okşanmasını seviyorum. Mayışmıştım, uyuyacağım sırada zil sesini duydum. Kahve iyi gelebilir. Kafamı çevirip Kook'a baktım, gülümseyerek mırıldandım.

"Kantine gidelim mi? Kahve alacağım."

"Peki, gidelim."

Ayağa kalkmasıyla ben de kalktım, sınıftan çıktık. Kantine kadar hiç konuşmadık, geldiğimizde bana döndü.

"Sıraya girme sen, ben alacağım. Başka istediğin birşey var mı?"

Bir süre düşündüm, pek iştahım yoktu. Kafamı olumsuz anlamda salladım, gülümseyip sıraya girince boş bir masaya oturdum. Yanıma yaklaşan Woojin'le kaşlarımı çattım. Hangi yüzle gelebiliyor ya?

"N'aber bebek?"

"Seni ilgilendirmiyor, uzaklaş."

"Oo, atarlıyız bakıyorum. Naz yapma hadi, bu numaram."

| My Pretty Boy - TaeKook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin