Küçük zaman atlamaları olucak, geçen bölüm de demiştim zatenn. Sınır geç dolduğu için geç atıyorum, benim bir suçum yok. •_•25. bölüm için sınır: 20 yıldız ve 20 yorum!!! ★
İyi okumalar bebislerr.😽
★
--->Taehyung'tan:
Bugün hepimiz toplanıp lunaparka gidecektik!!! Çok heyecanlıydım, uzun zamandır birlikte vakit geçirmediğimiz için de özlemiştim..
Aynanın karşısında son kez saçlarımı taradım ve üzerime göz gezdirdim. Havalar biraz soğuduğu için kot pantolon ve pembe kazak giymiştim. Aynada gördüğüm bedeniyle ve belime dolanan ellerle gülümsedim."Çok güzel oldun, gitmeyelim ya."
"Mızmızlanma koca bebekk."
"Sensin bebek, bana diyene bak."
Yanağımı ısırınca ufak çığlık attım ve ona dönerek göğsüne vurdum.
"Isırma ya, iz kalıyor!"
"Kalsın."
Isırdığı yere öpücük bırakıp boynuma sokuldu. Ellerimi omuzlarına koyup okşadım.
"Kook, çıkmamız gerek ama."
Omuz silktiğinde derin nefes aldım. Hep böyle, ne zaman bir yere gitsek son anda gitmeyelim diyerek bana yapışıyordu. Ben de mecbur kalarak onu tehdit ediyordum, hehe.
"Gitmiyorsak, bugün öpücük yok sana."
Hemen benden ayrılıp elimi tuttu, bu haline güldüm.
"Gidelim."
Dudağıma sert öpücük kondurdu, hızla odadan çıkardı bizi. Üzerine göz gezdirdim, siyah dar pantolon ve beyaz kazak giymişti. Haksızlık ama, çok yakışıklı..
"Yine niye o güzel dudaklarını bozdun, hm?"
Omuz silktim, iç çekerek koluna girdim.
"Çok yakışıklısın."
Gülerek göğsünü şişirdi.
"Öyleyimdir."
Gülerek kolundan ayrıldım, ayakkabılarımı giymeye başladım.
"Şımarma hemenn."
El ele evden çıktık, Yoongi hyung arabasıyla bizi bekliyordu. Hemen arabaya bindik.
"Nerede kaldınız lan?!"
Jimin'in sesiyle dudağımı dişledim, fazla bekletmiştik onları.. Ön koltuğa uzanarak yanağından öptüm.
"Özür dileriiz, Jeon bey mızmızlandı da."
Kaşlarını çatarak bana baktı, yanağımı sıktı. Elimi yanağıma koyarak arkama yaslandım.
"Sensin bebek."
"Yoo, sensin."
"İkiniz de bebeksiniz, kesin tartışmayı da gidelim hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| My Pretty Boy - TaeKook |
FanfictionYağmurda şemsiyesini tanımadığı adamla paylaşan Taehyung, bu adamın onun hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki? Tanışmak tesadüf, arkadaşlık seçim, aşk ise tamamen kaderdir.. Taekook: Semekook, Uketae.