4.

566 32 9
                                    

--------------------------------(Sıradan okul günü)------------------------------

--->𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠'𝐭𝐚𝐧:

Alarmın sesiyle uyandım, nedense bugün fazla enerjik ve mutluydum. Yeni olduğum yerde iyi arkadaşlar edinmiştim, tabi mutlu olurumm. Hemen kalkıp şarkı söyleyerek duş aldım, kurulanıp dolabın karşısına geçtim. Bugün hava güzeldi, o yüzden kot pantolon ve sweatshirt alarak üzerime giydim. Kahvaltı yapmak istemedim, ayakkabılarımı giyerek evden çıktım. Çantam sırtımda, kulaklığım kulağımda, en sevdiğim şarkıyı dinleyerek okula gidiyordum.

Kulaklığımdan bile duyabileceğim motor seso geldiğinde, duraksayıp döndüm. Jungkook'tu. Yanına gülümseyerek yaklaştım, kulaklığımı çıkardım.

"Günaydınn."

"Günaydın bal oğlan, n'aber?"

"Çok iyi, senn?"

"Oo, hep iyi ol. Atla hadi."

"Hayır ya, zahmet vermeyeyim. Geçen sefer de sen götürdün zaten."

"Sus, atla hadi."

İnatçı diye geçirdim içimden, derin nefes alıp motoruna adımladım. Arkasına oturdum ve ellerimi vücuduna doladım.

"Sıkı tutun."

Daha sıkı tutundum, motoru çalıştırıp okula doğru sürdü.

---------------------------------------(Derste)------------------------------------------

--->𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐭𝐚𝐧:

Ders gerçekten çok sıkıcı geçiyordu, derin nefes alıp yanımda not alan Tae'ye baktım. Bebek gibiydi, kaşlarını çatmış, dudaklarını büzmüştü. Gülümseyip çenemi elime yasladım, birsüre onu izledim. Beni farkedince hemen bakışlarımı defterine çevirdim. Rezil olmuştum..

Neredeyse 10 dakika sonra Tae not almayı bırakmış, hoca bizi serbest bırakmıştı. Tae arkasına yaslanınca ben de yaslandım ve fısıldadım.

"Aşırı sıkıldım."

Bana bakıp iç çekti.

"Ben de, bu hocayı hiç sevmedim."

"İnan bana, okulun yarısı sevmez. Sarı yelloz."

Güldü, gülümsedim. Parmaklarımı şıklattım. Aklıma gelen şeyle tekrar ona döndüm.

"Bu akşam birşeyler yapacaktık, nereye gideceğimizi biliyor musun?"

Omuz silkti.

"Bilmiyorum, daha karar vermedik. Ama umarım sakin bir yerler olur, açık alanda zaman geçiririz."

"Kapalı alanları sevmiyorsun sanırım?"

Kedimi tutamayıp sordum, onu üzmek veya birşeyleri hatırlatmak istemezdim ama daha yakından tanımak istiyordum, istemsizce. Bir süre düşünür gibi yapıp, kafasını olumlu anlamda salladı.

"Hmhm, sevmiyorum. Dar alan fobim var."

"Anladım, benim de böcek fobim var."

Bir süre sessizlikten sonra, ilk o konuştu.

"Öğle arasında bana okulu gezdirir misin? Hiçbir yeri tanımıyorum.."

İstemsizce dudağını büzünce gülümsedim.

"Tabi, gezeriz."

Birkaç dakika sonra zil çalmıştı. Bizimkilerin yanına gitme vaktiydi.

------------------------------------(Öğle arası)---------------------------------------

| My Pretty Boy - TaeKook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin