2.

1.1K 56 18
                                    

--->𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐭𝐚𝐧:

Marketteyken, kasada beklerken tatlı oğlan önümde olduğu için daha yakından inceleme fırsatı bulmuştum. Esmer teni, benden neredeyse 5 cm kısa olması, kıvırcık saçları ve zarif vücuduyla çok güzeldi. Daha önce onu buralarda görmemiştim, galiba yeni taşındı. Komşu bile olabilirdik.

Kasada aldıklarımı ödeyip çıktım ve ele yol aldım. Yağmur kesmişti..

-------------------------------------(Ertesi gün)--------------------------------------

--->𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠'𝐭𝐚𝐧:

Bugün ilk gündü! Dün gece heyecandan zorla uyumuştum ve bugün alarmın sesiyle uyandım. Gözlerimi kırpıştırıp esneyerek yataktan kalktım ve banyoya ilerledim. Erken kalktığım için banyo yapmak için zamanım vardı. Banyo yapıp saçımı kuruladım, dolabımdan siyah kot pantolon ve beyaz gömlek çıkardım.

Üzerimi giydikten sonra aynanın karşısına geçtim, saçıma şekil verip dudağıma lipbalm sürdüm. Çantamı da aldıktan sonra zıplayarak aşağı indim. Mutfakta birşeyler atıştırıp saate baktım, eyvah! Erken kalkmama rağmen gecikmiştim.

Hemen converselerimi giyip Üniversite'ye doğru hızlı adımlarla ilerledim..

--->𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐭𝐚𝐧:

Geç uyanmış, çabucak hazırlanıp kahvaltı bile yapmadan evden çıkmıştım. Motorumla gidecektim. Kaskımı takıp çalıştırdım ve okula doğru sürdüm.

İleride hızlı adımlarla giden çocuk dikkatimi çekti, onu yaklaşınca yavaşladım. Dünkü çocuk olduğunu görüp gülümsedim.

"Merhaba, okula mı gidiyorsun sen de?"

Ona seslenmemle bana dönüp şaşkınca kafasını olumlu anlamda salladı.

"Merhaba, şey evet. Sen de mi orada okuyorsun?"

"Hmhm, hadi atla. Seni de götüreyim, geciktik zaten."

İlk başta duraksadı, sonra yanıma çekinerek yaklaştı. Çok tatlıydı, istemsizce kıkırdadım. Arkama atlayıp ellerini yavaşça belime doladı. Motoru çalıştırıp orta hızda sürmeye başladım. Hız artınca elleri daha sık dolanıyordu bana..

(Okulda)

--->𝐘𝐚𝐳𝐚𝐫'𝐝𝐚𝐧:

Geldiklerinde Taehyung inmiş ve gülümsemişti.

"Teşekkür ederimm."

Jungkook ona karşılık gülümsemiş ve daha adını bilmediğini çocuğa ismini sordu.

"Rica ederim, bu arada, ismin ne? Ben Jeon Jungkook."

"Kim Taehyung, memnun oldum."

Etrafına bakınmış, tekrar karşısındaki motorlu gence dönmüştü.

"Beni gideyim, görüşürüz!"

El sallayıp hızla yanından uzaklaştı ve binaya girdi. Jungkook gözden kaybolan tatlı oğlanın arkasınca bakmayı kesmiş ve motorundan inerek binaya ilerlemişti.

(Ders zamanı)

--->𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠'𝐭𝐚𝐧:

Hemen etraftakilerden sorarak müdürün odasına gittim, kısa konuşmadan sonra sınıfımı öğrenerek ilerledim. Etrafa bakınarak sınıfı buldum. Yavaşça kapıyı tıklattım. 'Gel!' komutunu duyunca kapıyı açıp içeri geçtim, saygıyla eğildim.

Hoca bana dönünce kısık sesle konuştum.

"Üzgünüm hocam, müdürün yanında olduğum için geç geldim."

| My Pretty Boy - TaeKook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin