İyi okumalarr!!!
Bu bölüm olay falan yok, ama yakında kaos olabilir.
★
--->Jungkook'tan:
Gözlerimi alarmın sesiyle araladım, göğsümdeki ağırlıkla üzerimde uyuyan meleğime baktım. Çok güzeldi, dokunmaya bile kıyamayacağım kadar.. Saçlarını yavaşça okşamamla, mırıldanıp daha fazla sokuldu.
"Bebeğim."
"Hmm.."
"Uyan hadi."
"5 dakika daha.."
Güldüm, saçlarına öpücük kondurdum. Telefonumu uzanıp alarak gelen birkaç bildirimlere baktım. Tekrar kapatıp yerine bıraktım.
"Tae, uyan güzelim. Okula geç kalacağız."
"Off."
"Oflama."
Üzerimden kaldırarak yatağa yatırdım, hemen mızmızlandı. Okula gitmeyi ben de çok istemiyordum, ama son 1 ay kalmıştı. Üzerine eğilip dudaklarına öpücük kondurdum.
"Uyan yavrum, hadi. Tembellik yapma."
"Kookk."
Araladığı gözleriyle bana yavru kedi bakışları attı. Dayanamayacağımı biliyordu, yaramaz.
"Gitmesek? Nolurr~"
"Olmaz, kalk."
"Off, küstüm."
"Küsme küsme. Gel bakalım kucağıma."
Hemen kucağıma çıkarak ellerini omuzlarıma koydu.
"Benim eve geçmem gerek, çantamı almam ve hazırlanmam gerek."
"O yüzden erken kaldırdım ya, akıllı."
Burnunu sıkmamla kıkırdadı. Kucağımda onunla birlikte kalktım ve banyoya girdim. Kucağımdan bırakıp yedek diş fırçasını verdim ve kendi diş fırçamı aldım.
***
--->Taehyung'tan:
Öğle arası zili çalınca derin nefes aldım. Yanımda oturan, bir eli bacağımı okşayan sevgilime döndüm.
"Hadi kantine gidelim, acıktımm."
"Tamam bebeğim."
Yanağına öpücük kondurup kalktım. Birlikte sınıftan çıkarak kantine ilerledik. Masalara dikkatle baktım, bizimkileri görünce gülümsedim.
"Ne yemek ister benim minik sevgilim?"
Kıkırdadım, biraz düşündükten sonra konuştum.
"Çikolatalı süt ve bisküvi alsan yeterli Kookk."
"Tamam güzelim, sen geç otur, alıp geleceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| My Pretty Boy - TaeKook |
FanfictionYağmurda şemsiyesini tanımadığı adamla paylaşan Taehyung, bu adamın onun hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki? Tanışmak tesadüf, arkadaşlık seçim, aşk ise tamamen kaderdir.. Taekook: Semekook, Uketae.