15.'

374 21 8
                                    

Jeonggukie🤍:
Tae
Naber?
Okulda da fazla konuşamadık
Kitaplardan kafan kalkmadı
İletildi. (20:37)

Bal oğlan'ım:
Jungkopk
Yardkmet
İletildi. (20:45)

Jeonggukie🤍:
Ne?
Noldu?
İyi misin?

Bal oğlan'ım:
Jimjb ve Hosepk saldirdilar bana
Aaaaa

Jeonggukie🤍:
Ben de birşey oldu sandım

Bal oğlan'ım:
OLDU ZATWN

Jeonggukie🤍:
BDJWNSJDSN
Tamam sakin
Alayım mı seni?

Bal oğlan'ım:
Gel gwl
Ölüyorumn

Görüldü.✓✓

--->Taehyung'tan:

Odamın kapısını yedek anahtar bularak açmıştılar. Çığlık atarak onlardan kaçmaya çalıştım. Arkamdan bağırarak koşuyorlardı. Onları bayâ sinirlendirmiştim..  Ne yapayım ya, sıkılıyordum. Ama şimdi de cezamı çekiyordum.

"Gel buraya! Kaçma lan!"

"Yaa, rahat bırakın beni!"

Koşmaya devam ediyor, nefes nefese konuşuyordum.

"Şerefsiz!"

Jimin'in bağırmasıyla daha hızlı koştum. Tüm evi 15 kez turladık.

"Bekle lan, ebeni sikeceğim!"

Zil sesiyle kıkırdayarak kapıya koştum ve açtım. İşte, kurtarıcım gelmişti! Üzerine atlayarak sıkı sıkı tutundum.

--->Jungkook'tan:

Gülerek ayağa kalktım ve odadan çıkıp aşağı indim. Üzerimde sweatshirtüm ve eşofman vardı. Üzerime ceket aldım. Telefonumu cebime atıp çıktım. Kurtarmam gereken yavru kaplan vardı.

Evlerinin önüne gelerek zile bastım, evden gelen bağırma sesleriyle güldüm. Acaba yaramaz yine ne yaptı da dövülüyor? Kapının açılmasıyla Tae'nin üzerime atlaması bir oldu. Şaşkınca bir elimi beline dolayıp kenara çektim. Jimin ve Hoseok çoktan homurdanmaya ve söylenmeye başlamıştı.

"Geldi kurtarıcın. Git bakalım git, yine geleceksin!"

Jimin'in tiz sesiyle yüzümü buruşturdum, Tae onlara dil çıkarıp güldü. Kapıyı kapatıp gittiklerinden emin olduktan sonra çekildi ve büyükçe gülümsedi.

"Teşekkürler Kookk."

"Ne demek yaramaz, yine ne yaptın acaba?"

"Birşey yapmadım ya."

Dudağını büzmesiyle kaşlarımı kaldırıp ona baktım.

"Of tamam, azıcık onlarla uğraşmış olabilirim."

"Hmm, öyle olsun. Hadi dolaşalım biraz."

Yan yana yürümeye başladık. Titreyince, çıkarken üzerime geçirdiğim ceketi çıkarıp ona verdim.

"Hastalanırsın."

| My Pretty Boy - TaeKook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin