Nasılsınızz??? 🐢Bölümlerde olanları rüyamda görüp yazıyorum, sıfır şakaa.🤭
İyi okumalarr!!!🎀
★
--->Taehyung'tan:
Oflayarak arkama yaslandım. Bıkmıştım çalışmaktan! Yarın çok zor sınavım vardı, saat neredeyse 10'du ve ben okuldan geldiğim gibi çalışmaya başlamıştım.
Saçımda hissettiğim elle oraya döndüm, sevgilim yavaş yavaş saçlarımı okşuyordu. Eline biraz daha sırnaşarak mırıldandım ve gözlerimi kapattım.
"Yorulmuş mu benim bebeğim?"
"Hmhm.."
Belime yerleştirdiği eliyle beni kaldırdığında gözlerimi araladım. Kendisi oturup beni de kucağına yan bir şekilde oturttu. Göğsüne yaslanıp esnedim. Belimi usulca okşayan eliyle mayışmıştım bile.
"Bu kadar yormamalısın kendini."
Cevap vermeden boynuna sokuldum ve ellerimi ensesine doladım. Diğer elini de saçımda hissedince gülümseyerek boynuna dudaklarımı bastırdım.
"Çikolata ister misin, hm?"
Hemen kafamı kaldırarak onayladım, gülüp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Kucağında benle kalktı, bacaklarımı sıkıca beline doladım. Beni mutfağa götürerek tezgaha oturttu. Elime açtığı çikolata paketini verince dudaklarımı yanağına bastırdım.
"Teşekkürler hayatımm."
Isırdığım çikolatamdan ona da uzattım, bacak arama girmiş beni izliyordu. Isırdığında kıkırdayarak dudaklarına öpücük bıraktım.
"Yarın dersin yok mu?"
"Hayır, peki senin bebeğim?"
"Bir dersim var, sonra evde yatarızz."
"Nasıl istersen birtanem."
Sıkıca sarıldım, bana karşılık vererek boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Tüm yorgunluğum geçmişti bile. Sadece yanımda olması yetiyordu. Kucağında beni salona getirdi, oturduğunda kucağına iyice kuruldum. Öylece bakışıyorduk. Bazen konuşmamıza bile gerek kalmıyordu. Yorgun ve birlikte olduğumuz vakitlerde birlikte dinlenirdik. Boynuma sokulduğunda ellerimi saçlarına geçirip masaj yapmaya başladım. Boynuma kondurduğu öpücüklerle gülümsedim, saçından öptüm.
"Güzel oğlan'ım benim.."
Kızardım yine... Her iltifat ettiğinde ilk defaymış gibi utanıyordum. Hele ki beklemediğim anlarda yapınca. Kafasını kaldırıp dudağıma yapışmasını da beklemiyordum. Karşılık vererek gözlerimi huzurla kapattım, sabırsızca alt dudağımı emip ısırmıştı. Kısık sesle ağzına doğru inleyip saçlarını hafifçe çekiştirdim. Ne kadar öpüştük bilmiyorum ama, artık nefessiz kaldığımı hiss edince zorla da olsa ayrılıp alınlarımızı birleştirdim. Nefeslerimiz yüzümüze çarpıyordu.
"Çok güzelsin.. Yemin ederim delirteceksin beni, dayanamıyorum sana."
Fısıltısıyla nefesim kesildi, ne diyeceğimi bilemeden gözlerimi kapatıp gülümsedim. Sıcak dudaklarını boynumda hiss edince kafamı yana eğerek daha fazla yer açtım. İnce deriyi dişleri arasında ezince dudaklarımdan önleyemediğim inleme döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| My Pretty Boy - TaeKook |
FanfictionYağmurda şemsiyesini tanımadığı adamla paylaşan Taehyung, bu adamın onun hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki? Tanışmak tesadüf, arkadaşlık seçim, aşk ise tamamen kaderdir.. Taekook: Semekook, Uketae.