<1>

905 56 25
                                    

Yazardan

"Hey Hyunjin, hadi sende bizimle gel!"

"Tamam Yongbok biraz bekle."

Lisede karşılaşmış iki kişilerdi. Aynı sınıfta olmaları güzel bir marifet. Sadece birbirlerini tamamlayan iki kişiden bahsediyorum. Nede olsa birbirlerini çok seven iki kişi, ama bu iki kişi hayatlarını bir noktadan sonra Hyunjin sayesinde yollarını ayırmıştı.

İlk önce lise zamanlarına bakalım.

-

"Çıkışta ne yapalım millet?"

"Heh Yongbok bunu söylemekten bıkmadın mı, her dediğinde herkes eve dağlıyor."

"Adam akıllı bir şey yapamıyoruz."

Herkes bir anda Yongbok'un üzerine gelmeye başladı, çünkü her bir plan kurduklarında-ki her plan Yongbok'tan çıkıyor, bir şekilde planları alt üst oluyordu.

Yongbok'un yanında oturan Hyunjin bu kadar eleştiriye dayanamadı ve söze girdi.

"Sadece Yongbok'un suçu değil. Her plan yapıp dağılan Yongbok değil sizsiniz."

İnsan sevdiğini korur.

"Kimsenin zamanına uymayan bir planda neden olalım ki Hyunjin?"

Yongbok üzülmüştü. Cidden hiç bir gün mü müsait mi olmazlar diye düşündü. Cidden bu kadar fazlalık mı diye aklından geçirdi, fakat keşke sadece düşünceleri ile kalsa.

"Cidden sizin için fazlalıkmıyım? Hiç mi zamanınız benim planıma uymaz?"

"Ne diyorsun Yongbok, biz böyle bir şeyi aklımızdan bile geçirmedik. Ve benim gerçekten zamanım olmuyor okuldan sonra ne yaltığımı düşünüyorsunuz?"

"Seungmin!"

"Ağzımdan mı kaçırdım?"

"Evet Seungmin şimdi de anlatman için ağzından kaçırıcaksın."

"Zamanı geldiğinde."

"Peki neden sadece Yongbok biliyor?"
(Onu söyleyemiyoruz maalesef)

"Hepsi zamanı geldiğinde anlatcam."

Sadece Yongbok ve Hyunjin biliyordu Seungmin'in annesinin hasta olduğunu ve okul saattleri dışında çalıştığını.

-

"O zaman **** kafesine gidelim."

"HAYIR!"

Yongbok ve Hyunjin aynı zamanda haykırmıştı çünkü seungmin orda çalışıyordu. Rezil olmak ve Seungmin'in küçük duruma düşmesini iztemezlerdi.

"Neden?"

"Şey çünkü... Ben o kafeye gitmiştim Hyunjin ile. Çok kötü her şey, tavsiye etmem."

"Peki."

Kıl payı kurtulmuşlardı iki genç.

_______________________________________

Hello

Canım birde bu fice başlamak istedi.
Tt den gelenlere hello

İnşallah bu fic tutar çünkü diğeri tutmadı 

Fakat bu diğer fice devam etmeyeceğim anlamına gelmiyo

Remember Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin