2 yıl sonra.
Evet tam tamına 2 yıl geçti. Ve her şey değişti.
Mesela Jisung aile sorunlarını çözebildi, Changbin ve Jeongin sevgili oldu, Minho ve Jisung'ta aynı şekilde. Hepsini sırayla anlatıcağım.
İlk önce Jisung'un aile sorunları ile başlayalım.
Bildiğiniz üzre Jisung'un ailesi beni pek sevmiyordu, Ben Jisung'u eş cinsel yapmışım gibi iddialar ortaya atmışlardı ortaya benim üzerime. Biz Hyunjin ile sevgili olduğumuz gün Jisung çok endişeli davranıyordu bende merak edip sordum tabi. İyki sormuşum bana her şeyi anlattı, ve bende ailesi ile konuşup sorunları çözdüm. Yani Jisung Amerika'ya yada İngiltere'ye falan gitmiyor.
Jisung ve Minho'nun sevgili olma olayına gelirsek zaten Minho ve Jisung birbirini seviyordu fakat ikisi de bundan haberi yoktu. Şimdiki zamana gelirsek Minho Jisung'a yavşama falan filan derken sevgili oldular ve bize bunu 1 hafta sonra söylediler puşt herifler.
Jeongin ve Changbin iseee onların aralarını Seungmin ve ben yaptık. Jeongin bana sürekli Changbin'e olan hislerini söyleyip duruyordu, bende Seungmin'den Changbin'in ağzını araması için konuştum ve oda halletti. Biz bunları randevu gibi bişiler ayarladık bizim evde romantik bişiler olmuş. Pek detaylı anlatmadılar.
Yani aslında bakarsak pek birşey değişmedi fakat bu olanlar çok fazla beklenip olmayan ve ek atılması gereken şeylerdi.
Hyunjin ve bana gelirsek, her gün birbirimizi daha da çok seviyoruz. Bunu ikimizde hissede biliyoruz söylesek de söylemesek de.
Ben size hiç ablam yani Jennie'den bahsetmedim değilmi?
Kendisi mükemmel biri sevgilisi ile neredeyse her gün bize geliyorlar. Sevgilisi de mükemmel biri adı Lalisa, ama biz ona Lisa Lili gibi hitap ediyoruz.
Yani hayat böyle güzel gidiyor ki umarım böylede devam eder....
_______________________________________
Devam bu şekilde oldu. Günkü gibi
Bir önceki bölüm sonu dediğim gibi özel bölüm yapmayı düşünüyorum ama eğer siz yapma derseniz yapmam, yap derseniz yaparım.
Böyleydi bir daha ki fic de görüşürüz muhtemelen LSKSKSKSNZ