<3>

340 36 35
                                    

Yongbok okula gelmiş, gözleri Hyunjin'i arıyordu. Hyunjin anladığı kadarı ile Hyunjin daha okula gelmemişt. Oda sınıfa çıkmak için merdivenlere doğru ilerlemeye başladı.

Bir kaç basamak çıktıktan sonra belinde bir el hissetti. Belki 'Hyunjin veya Jisung'tur' diye düşünüyordu. Arkasına döndü ve arkasında liseye başladığından beri ona takıntılı platonik aşık olan Woojini gördü.

"Selam Felix"

Evet Felix. Woojin Yongbok isminden nefret ediyordu. Çünkü o ismi Hyunjin takmıştı. E tabi Woojinde Hyunjin'den nefret ettiği için ona Felix şeklinde hitap ediyordu.

"Woojin?"

"Yaa Woojin. Neyse gel hadi sınıfa gidelim."

"Sınıflarımız aynı değil bir hatırlatayım dedim de."

"Bu gün sizin sınıfınıza geçtim, eğer hocada izin verirse yanında oturucam."

"Hayır, oturamazsın!"

"Neden?"

"1.si yanımda Hyunjin oturuyor 2.si ise de ben seni istemiyorum."

"Bu bir engel değil."

Dedi ve Woojin kendi kendine sınıfa çıkmaya başladı. Felix şoktaydı. Onunlsa aynı okulda olmayı tahammül edemezken aynı sınıfta olmayı nasıl katlanacaktı?

"Hey Yongbok!"

Akadan gelen ses ile arkasına döndü sarı olan. Ona asık bir suratla bakmaya devam etti. Hyunjin direk anladı sarışının morali bozuk olduğunu.

"Bu gün neden moralimiz bozuk Felix bey?"

"Bana lütfen Felix deme..."

Bunu söyleyen Yongbok, merdivsnlerden koşarak üst kata lavaboya gider.

Yongbok'un çok morali bozulur. Çünkü ona ne yaptığını asla unutamaz.

Onu kaçırmaya çalıştığını mesela. Hyunjin ve Felix'i sevgili zannediyordu Woojin.

Felix gelmişti lavaboya, ee tabi Hyunjin de miniğini yanlız bırakmamak amaçlı arkasından koşar, Felix çok hızlı koşuyordu.

Ama Hyunjin ona bir şekilde yetişir ve oda hemen lavaboya girer.

"Yongbok ne oldu söylermisin? Sana neden Felix dememi istemiyorsun?"

"Deme işte. Ve ayrıca yok bişi."

"O zaman neden ağlıyorsun?"

Felix ne ara ağladığının farkında bile değildi.

"Ağlıyormuyum?"

Küçük olan aynaya bakar ve gözlerinin, burnun, yanaklarının ne kadar kırmızı olduğunu ve sonr bir damlanın gözlerinden aktığını görür.

"Hyunjin sana güvene bilirim dimi?"

"Sorman hata, tabiki."

Felix ilk başta biraz afallar fakat sonra ağzından tak diye çıkar o sözler.
(Tak ne amk ya)

"Woojin... Bizim sınıfa geliyormuş. Ve büyük ihtimalle seni kaldırıp benim yanıma geçicekmiş."

"Ne demek bizim sınıfa geliyor?"

"Off bende bilmiyorum.."

"Senin yanına nah oturur o. O varya bitti."

Felix gözlerini kocaman yapar ve 'yapma' anlamında kafasını sallar.

"Hayır Hyunjin yapma bişey lütfen."

"Eğer kötü bişi yaparsa bakarız."

"Peki"

-

Hyunjin ve Felix sınıfa doğru gidiyordu ve karşılarına gelen iki kişi ile bir of çektiler.(yok abi tam özürlüyüm ne off çekmek nedir ya)

Karşılarında Woojin ve öğretmen vardı. Sonrada zaten koşarak sınıfa gitmeye devam ettiler.

-

"Evet gençler, sınıfınıza yeni bir öğrenci katıldı zaten bir çoğunuz Woojini tanıyordur."

Woojin sadece sırıtarak Felix'e bakıyordu fakat Felix'in umrunda bile değildi.

"Tamamdır neyse şimdi Woojin nerde oturmak istersin?"

"Felix ile oturabilirmiyim hocam çünkü bir tek onu tanıyorum."

"Ama hocam ben burda oturuyorum ve başka bir yerde de oturmak istemiyorum."

"Tamam Hyunjin sen bir arka sıraya geç Woojin sende Felix ile oturabilirsin."

Felix'in gözleri fal taşı gibi açıldı ve resmen Hyunjin'e yalvarıyorcasına bakıyordu. Hyunjin de çok üzgündü. Ama artık çok geçti Woojin Felix'in yanına gelmişti bile.

"Selam Felix, tekrardan"

"Seninle asla konuşmicam. Yanıma bir kız gelseydi bile daha iyiydi."

"Yok artık çok geç. Neyse şimdiden uyarayım sonra zırlama. Artık benden sorumlusun."

"Lan siktir git"

"Dersi dinle."

10-15 dakika hiç konuşmadılar fakat arkadan Hyunjin ona küfürleri saydırıyordu.

Woojinin canı sıkıldı ve biraz Felix ile oynamak için hamle yaptı.

Elini Felix'in ağağına koydu ve biraz da sıktı.

"Çeksene lan elini"
( Bir tane video vardı bir hayvanı konuşturuyordu şöyle konuşturuyordu- aa dokundu bana popomu elliyo ya bu çeksene lan elini diyordu o aklıma geldi.)

"Bunlara alış bence Felix."

_______________________________________

Sa

Aklıma kurgu gelmiyo anca bunu yazabildim

Şimdi ben salak gibi kısa yazıyorum ya biri şey demişti ozaman her gün yaz

Öyle mi yapayım sizce

Siz isterseniz yaparım canlar

Neyse yazarsaniz ona göre bu gün bir ikitane daha yb atarım

Öpüldünüz bayy

Remember Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin