<13>

138 20 1
                                    

Jisung ve Felix hemen aşağıya inip kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı. Arada Jisung hâlâ Jeongin'e gülse bile kenidini tutuyordu.

Asıl önemli olanda Jeongin'in yanında gülmemesi olurdu çünkü Jeongin kolay alınabilen biriydi.

"Felix bişi dicem"

Jisung birden ortaya laf atmıştı. Felix vücudunu Jisung'a döndürdü ve soran gözlerle ona bakmaya başlamıştı.

"Dün gece beni babam ve annem aradı. Yurt dışından çıktık geri dönüyoruz ve seni de götürüp tekrar İngiltere'ye gidicez dediler."

"Ne hayır asla seni bir yere göndermem. Ya ama sen ailen ile neden kavgalısın?"

Jisung ilk baş boş boş bakındı etrafa bakınmaya başladı. Açıkcası hiç söylemek istemiyor gibiydi çünkü bu olay biraz da Felix ile de ilgiliydi.

"Ya of onu boş ver, ailemi nasıl ikna etmeliyim bir fikrim yok."

"Ya neden kavga ettiğini söyle ben yardımcı olucam, bizzat ben ilgilenicem."

Jisung yalan söylemek istemiyorxu Felix'e. O onun en yakın arkadaşıydı, yalan söylemek onu kandırmak hiç istemiyordu.

"Jisung söyle yoksa gider ailen ile konuşurum."

"YA OF TAMAM. Gay olduğum için."

Ne yazık ki yalan söylemişti.

Asıl gerçek olay, Jisung'un ailesi lise zamanlarında Felix Jisung'u kullanıyormuş gibi ve Jisung'un gay olma sebebinin Felix'in sebep olduğunu düşünüyordu. Fakat bu tamamen yalandı.

Jisung ailesi ile bu konu hakkında çok konuşmuş olsa bile bir fayda yoktu. Her ne kadar eş cinsel olmasını kendi keşfettiğini söylesede anlatmaya çalışsada hiç bir yol ailesinin Felix'i sevmemesini değiştirmedi.

"Tamam ben ailen ile konuşurum."

Jisung'un gözleri büyüdü ve 'hassiktir' diye geçirdi içinden. Eğer Felix ailesi ile konuşursa işler berbat hâle gelirdi.

"YOK HAYIR, ben konuşucam."

"Han, valla ağzının ortasına bi tane çarpıcam."

Jisung göz devirdi ve işine devam etti. Bi 5-10 dakika sonra telefonu çalmaya başladı ses başka bir odadan geliyordu.

"Bekle hemen gelirim."

Felix kafasını onaylar anlamda salladı ve Jisung telefonuna bakmaya gitti.

Kim arıyordu tabiki de annesi.

_______________________________________

Bu bölümü bilerek daha kısa yaptım çünkü açıklamam gerekenler var

Kaçıncı bölüm hatırlamıyorum ama hani Jisung bi kedi buluyordu onu veterinere götürcekti ya işte veterinerin ismini ben orda Jennie yapmışım unutup orayı Rose olarak düzelttim Jennie hâlâ Felix'in ablası.

Bide ben 1 aydır hiç Wattpada girmedim bazı problemlerden dolayı ama fice devam yeniden

Rings ede devam edicem onuda okumayı unutmayinnn

Remember Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin