<14>

138 21 17
                                    

Kim arıyordu tabiki de annesi

-

"Off ne yapıcam ben"

Jisung telefonu açmamak için direniyordu çünkü eğer açarsa direkt annesi Felix'e patlaya bilirdi. Şuan annesinden korkuyordu Jisung.

"Tamam açmalıyım."

Telefonu açar ve konuşmaya başlar.

"Jisung eşyaların hazır ise gidiyoruz 1 saate uçak kalkar."

"Hayır ben gelmiyorum Felix de istemiyor gitmemi hem onu bu zamanda tek başına bırakamam."

"Ne diyosun Han Jisung! O sana zorbalık yapmış biri ve ayrıca seni o eş cinsel yaptı ne demek onu savunursun?"

"Ya şey ailesi ile gerçekten büyük bir kavga etmişler babası onu şuan yaşadığı evden alıp teyzesine yerleştiricek belki ben bişiler yapabilirim diye biraz daha onun yanında kalmak istiyorum."

Jisung şuan gitmemek ve annesi ile Felix'in kavga etmemesi adına yalan söylüyordu bunlar aslında bunca yıllık olan arkadaşı Felix içindi.

"Ya sanane Felix'den! Hadi dışarı çık."

"Gelmeyeceğim."

Jisung telefonu annesinin yüzüne kapatmıştı. Aslında yapmaması gereken bir hareket. Kaba davranması onu hiç bir zaman haklı çıkarmaz bir hareketti.

Jisung annesi acaba kapının önünde mi diye kontrol amaçlı camdan dışarı baktı. Etrafı biraz kolaçan ettikten sonra camı geri kapatıp geri mutfağa doğru adımlamaya başladı.

Kapı çalmaya başlamıştı. Jisung acaba annem mi diye koşarak kapıya bakmaya gitmişti. Açtığında ise bit adet gülen Hyunjin, bir adet Jeongin ile dalga geçen Changbin ve bir adet ise Jeongin'den başkası değildi.

"Ulan Jeongin bu yaşta araba oyunumu oynanır? Salak herif."

İçeriden gelen gürültü sayesinde Felix mutfaktan çıkıp diğerlerinin yanına gitmişti.

"Jeongin işte napıcaksınız?"

Felix'in dediğine herkes gülmüştü, Jeongin hariç. Hyunjin Felix'e sanki bir şey demek istercesine bakıyordu ve Felix bunu fark edip sormuştu.

"Hyunjin-ah bir şey mi diceksin?"

Hyunjin başını salladı ve Felix'in odası olduğunu düşündüğü odaya girdi.

"Felix biraz yanlız konuşalım."

"Peki, o hâlde geri kalan işi size emanet ediyorum."

"Tamam ne yapalım?"

"Pankek."

Hepsi onaylar bir biçimde kafalarını sallayıp hepsi mutfağa doğru yürümeye başladı, Felix ise de Hyunjin'in yanına.

İlk önce Felix ve Hyunjin
İkilisine bakalım.

"Bir sorun mu var?"

Felix lafı başlattı çünkü Hyunjin'in onunla her yanlız konuştuğunda hiç bir zaman ilk o başlamaz Felix başlardı. Felix ise şöyle anlardı; Hyunjin dudağını ısırıyorsa yada Felix dışında her yere bakıyorsa.

"Tamam hiç lafı gevelemeden söyliyim. Seni öptüğüm gün bana kızdın mı?"

Felix ilk ne diyeceğini bilemedi. Evet derse hoşlandığını anlardı hayır derse Hyunjin üzülürdü.

"Bilmiyorum boş bulundum o zaman fakat hayır demem."

"Diyemezsin zaten sende bana karşılık verdin."

Felix biraz utanmışa benziyordu.
(Kim olsa utanır amk)

"Peki, sen beni neden öptün?"

Hyunjin öyle baka kaldı. Çünkü, evet oda Felix'ten hoşlandığını anlamaması gerekti fakat bu hatayı yapmıştı onu öpmüştü buda onu sevdiğinin en büyük kanıtıdır.

"Seni sevdiğim için olabilir."

"Arkadaşlar birbirini dudaktan öpmezler Hyunjin."

Jeongin, Changbin ve Han
Üçlüsüne bakalım.
Daha çok diyolog olucak.

"Lan Jisung yumurtayı kaba kırıcaksın tavaya değil."

"Ya hyung bi dur ben biliyorum."

"Hyunglarim, internetten mi baksak?"

"HAYIR BİZ BİLİYORUZ" (aynanda söylediler han ve chang)

"Tamam sakin."

"Jeongin unu getirsene."

Jeongin olduğu yerden ayrılıp unu aramaya başladı. Baya bir aradı fakat bulamadı o yüzden Felix'lerin yanına gitmeye karar verdi.

Onların olduğu odaya gittiğinde kapı kapalıydı. Acaba girmesem mi doye düşündü ama sonra vaz geçip girdi. Sonuçta sex yapıcak halleri yok ya.

"Felix un nerde?"

Evet girdiğinde normal bir şekilde konuşuyorlardı.

"Fırının yanında bi dolap var orda nasıl görmedin kabak gibi ortada."

"Ne bilim neyse konuşmanızı böldüysem SORRY"

Jeongin bunu der demez sanki birinden kaçıyormuş gibi koşarak kapıyı kapattı ve çıktı.

Mutfağa geri gitti ve unu Felix'in dediği yerden çıkardı.

"Ha buldun mu getir."

Changbin unu kaldırıyım derken hepsi unun yere dökülmüştü.

"Ananı sikim naptın lan"

"Has hadi boş verin getirin bez falan onla temizleyelim."

"NE BEZİ OLUM BOKU YEDİK FELİX TAM BİR TEMİZLİK HASTASI."

"TAMAM SAKİN. Kap sonra kepçe gibi derin bişey bulun onla unu alır geri pakete koyalım. İnşallah yer temizdir."

"Evet temiz yeni sildi. Neyse ben bulup geliyom."

-

"Oh be, bitti sonunda."

"Evet Allah'tan Felix ve Hyunjin hâlâ konuşuyor. Sahi onlar neden gelmedi hâlâ?"

"Bilemem ama bence rahatız etmemeliyiz."

"Peki tamam."

_______________________________________

Fici bitiremiyorum 😭

ARTİK HYUNLİX İKİLİSİNİ SEVGİLİ YAPİCAM GERİSİNİ BELKİ YAPARIM AMA EĞER YAZMAZSAM SİZ ANLAYIN Kİ DİĞERLERİ SEVGİLİ OLMUŞTUR.

Gece belki atarım bölüm neyseeeeee sonraki bölümde görüşürüzzz

Remember Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin