<7>

195 26 5
                                    

Jisung erken kalkmayı seven biriydi. Ve her zaman ki gibi de erken kalkıp markete gitmişti, kahvaltılık bir kaç ıvır zıvır almak için.

Aldığı bütün malzemeleri kasaya doğru götürdü, ödeme işlemlerini halleti ve malzemeleri poşete yerleştirdi.

Dışarı çıktı ve kulağına bir kaç ses geliyordu bir hayvanın sesiydi bu hatta hayvan denilmezdi kediydi bu sesin sahibi.

"Hey, kedicik nerdesin"

Kedi bir kaç kez daha miyavladı. Yakından geliyordu ses, Jisung biraz daha aramak için marketin çevresinde geziniyordu.

En sonunda vaz geçmişti çünkü bir türlü bulamamıştı kediyi. Fakat marketin dışında bir kaç odun varda ses sanki ordan geliyordu. Jisung merakla odunları kaldırdı ve kedinin orda olduğunu gördü.

Kedi Küçükü yani anlıcağınız yavru bir kediydi ortalıkta anneside yoktu.

Jisung kediyi kucağına aldı ve eve götürmeye başladı onu birda tek bırakmaya gönlü rağzı gelmezdi.

-

"Ben geldim"

"Hoş geldin Jisung- o elindeki ne"

"Kedi olduğuna göre köpek balığı"

"Off nerden buldun bu tatlı şeyi"

"Etrafta annesi yoktu bende kıyamadım eve getirdim. Ya bizimle kalsa olmaz mı"

"Ya olur olmasına da ya annesi şuan onu arıyorsa"

"Ya Felix lütfen"

"İyi hadi kalsın"

"Sağoll"

"Ama ilk onu bir temizliyelim biraz kirli gibi"

"Tamam"

Jisung hemen banyoya doğru yol adlı. Kediyi böyle sokamazdı birden duş kabinine onun için şuan biraz tehlikeliydi.

Felix'ten kedinin sığaya bileceği bir kap aldı ve içine ılık su doldurdu.

"Jisung dur"

"Ne oldu Felix"

"Su sıcak dimi"

"Ilık"

"He tamam bekle bende yardım edeyim"

Felix Jisung'un yanına yaklaştı ve kediyi beraber yıkamaya başladılar.

-

"Ya bu çok sevimli bişey"

Felix kediye küçük bir köşe hazırlamıştı şuan daha kedi eşyaları yok o yüzden eski bir kaba biraz süt koymuştu.

"Evet"

Felix birde Jisung'a döndü:

"Yine burdamı kalıcaksın"

Sakik bir ses tonuyla söylemişti bunu.

"Evet. Sana sorun olmaz dimi"

"Hayır canım istediğin kadar kalabilirsin"

"Teşekkürler lix"

Felix gülümsemişti.

_______________________________________

Bunu yazarken aşırı miğdem bulandı kusucaktım normalde daha uzatacaktım

İdare edin şuan eğer iyi olursam tekrardan atıcam bölüm

Neyse sonraki bölümde görüşürüzzz

Remember Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin