<4>

264 36 5
                                    

"Bunlara alış Lee Felix."

"Neyden bahsediyorsun çek elini!"

Felix son söylediği sözünü biraz sesli bir biçimde mırıldandığı için Hyunjin duymuştu ve Woojini sırtından dürtmüştü sert bir şekilde. Felix'e seslendi ve iyi olup olmadığını sordu. Felix 'hayır' anlamında kafasını salladı ve önüne geri döndü.

"Eğer istediklerimi yapmazsan daha kötülerin de yaparım"

"Ne diyorsun ya? Elinde sonunda burdan kalkıcaksın biliyorsun dimi?"

"Niyetim yok."

"Niyitim yik"

Woojin daha da sinirlendi ve bu sefer ellerini Felix'in yanağına götürür ve tam olarak şunları mırıldanır alçak bir ses ile.

"Sana son kez uyarıyorum.. Eğer dediklerimi yapmazsan seni ölesiye sikerim."

Dedikleri bittikten sonra Felix yanağındaki elleri bir şekilde iter.

Hyunjin hepsini görmüştü ve Woojine neler yapacağını planlıyordu bile. Hyunjin Woojinin kıyafetini kendine çekerek şöyle bir şey der.

"Felix'i rahat bırak yoksa.."

"Yoksa ne mi? Hiç bir şey yapamazsın."

"Nasıl düşünmek istiyorsan düşün ama şunu bil ki olacaklardan ben sorumlu değilim."

-

"Felix bekle"

Der Hyunjin ama ne faydası oldu ki beklemeden gitti. Hyunjin bu sefer Woojini bitirmişti.

Woojin en son kantine gitmişti, Hyunjin de bunu görmüş oraya doğru adımlamaya başladı.

Sinirli sinirli merdivenlerden inerken birden karşısına Chan çıktı.

"Ne bu sinir lan?"

"Sonra anlatırım Chan."

O kadar sinirliydiki 'Hyung' demetyi unutmuştu Hyunjin.

"Hyung' nerde Hyunjin?"

Cevap yoktu

-

"Hyunjin dur!"

Felix son anda bir karar aldı ve Hyunjin'i durdurmaya gitti çünkü eğer durdurmazsa Hyunjin büyük ihtimalle, hatta ihtimal bile değil direk disipline giderdi.

"Ne oldu Felix?"

"Sana 2 seçenek sunuyorum. Ya onu dövüp disipline gider ve bir daha beni göremezsin, yada gidip onu şikayette bulunuruz. Hangisi?"

Hyunjin ilkte bir duraksama yaşadı. İlk seçenekte miniğini görememek vardı ve en kötüsü sanırım onun için buydu, diğer yanda da onu şikayet etmek vardı ama ya suçsuz yada haklı o çıkarsa miniğini rahatsız etemeye devam etmesi vardı. Bu Hyunjin için çok kötü bir çıkmazdı.

"Peki, eğer şikayette bulunup onun haksız olduğu ortaya çıkarsa? O zaman ne yapacaksın Felix?"

"Bana Felix deme"

"Off her neyse, onun seni rahatsız etmesini istemiyorum."

Felix biraz düşündü ve aklına pek mükemmel ve işe yarar bir fikir olmasada aklına bir şey gelmişti işte.

"O zaman onun küçük bir hatasını bulup şikayet ederiz, yada kamera, ekran kaydı ile bana ne yaptığını çeker bunu kanıt olarak kullanırız."

"Güzel tamam ses kaydı alıcam bunu kanıt olarak kullanırız."

_______________________________________

Sa

Olm onu bunu boş verdinde ben bir gunde 2 bölüm attım

Ya ben olayları geçicem üniversiteyi boş ver bir kaç bölüm sonra ben şuan ki zaman olayalarını yazıcam çünkü bunda konu bulamıyorum oysaki şuan ki zaman bölmü için aklımda bir sürü şey varr

Bazen diyorum ki fıci silsem mi

Neyse maalesef oylar 10 u geçmiyo yorumlarda 5i yapcak bir şey yok

Neyse öpüldünüz bayy

Remember Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin