<5>

254 33 3
                                    

"O halde başlatıyorum ses kaydını"

"Tamam başlat"

İki oğlanda güzel bir plana başlamışlardı. Bu Felix için önemliydi artık taciz edilmek falan istemiyordu bu olaydan aşırı bıkmıştı.

Woojin sınıfa girdi ve hâlâ Felix'ten cevap bekliyormuşcasına ona hesap sormaya başlamıştı fakat sarışın oğlan ona cevabının 'hayır' olduğunu sürekli ona hatırlatıyordu. Artık dilinde tüy bitmişti Felix'in.

Bir süre sonra öğretmen içeri girdi ve herkes aynanda olduğu yerden kendi oturdukları yere geçmişti aynı şeklide Woojin de.

"Cevabın hayır falan değil Lee Felix."

"Hayır"

Hyunjin bütün konuşmaları duyuyordu zaten nede olsa arkasında oturuyordu onların rahatça duyabiliyordu.

Felix'in son dediğine kıkırdamıştı Hyunjin.

Woojin ani bir hareketle ellerini Felix'in ellerine kenetleyip Felix'in kollarını ters çevirmeye başlamıştı.
(Nasıl bir cümle oldu bu abi ya JXJSJXBKDNX)

Hyunjin bunu fark edecek ki direk Woojinin kıyafetınden tutup kendine doğru çekmişti ve bir kaç şey fısıldamıştı.

"Eğer niyetin Felix'in kolunu kırmak ise bende senin kafanı kırarım."

"Şu sikik elini üstümden çek."

Felix Woojinin elinden kurtulmaya çalışıyordu ve başarmıştıda fakat Woojin geri onun eline sıkı bir biçimde tutmuştu.

"Bunların hepsini kayıt alıyorum Woojin."

"Ne"

Hyunjin ani bir hareketle ses kayıt edilen cihazı alıp çantasına yerleştirdi teneffüs saati gelince müdürün yanına gidicekti.

-

*Şimdi ki zaman

"Aynen Jisung böyle de Woojini okuldan attırdık."

"Ayy senin için çok iyi olmuş keşke o zamanlar aynı sınıfta olsaydık benim şimdi haberim oluyo bu olay pf."

"Size söyleseydim Woojinin amına koyardınız ama."

"Oda var neyse Seungmin ve Changbin nerde kaldı ya, ne zamandır onaları bekliyoruz."

"Off gelirler şimdi boşver."

_______________________________________

Şimdi şöyle bir karar aldım Felix anılarını anlatıyor gibi olucak çünkü öyle asla povdaki gibi olmicak

Abi bayadır atmıyorum bölümü aglicsm

Neyse akşam atarım büyük ihtimalle bölüm (güvenmeyin)

Ha birde burda kestim ki diğer bölüm daha uzun olsun ve buda artık anıların sonu gibi düşünün

Neyse öpüldünüz bayy

Remember Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin