"Hatta beraber woojini okuldan artırmıştık hatırlamadın mı"
"HEEE hatırladım"
"SONUNDA"
Felix sesli bir şekilde oh çekmişti onun için en önemli olan insan yıllar sonra karşısındaydı.
Bu ikili biraz daha sohbet ettiler ne yaşadıklarını, birbirlerinden ayrıldıktan sonra neler oldu, neler değişti gibi bir sürü şey hakkında böyle konuştular.
Nerdeyse yarım saat olmuştu ve Minho Felix'i arıyordu.
"Ay ben Minho'yu unuttum"
"Hangi Minho Lee olan mı"
"Evet, tanıyormusun yoksa"
"FELİX SORMAN HATA LİSEDE HEP BERABERDİK"
"Pardon"
Felix Minho ile konuşurken bir köşede, Hyunjin ise Jeongin'i aramış ona olayları anlatıyordu.
Büyük ihtimalle Felix ve Jinsug hariç herkes birbirini unutmuş birbirlerine yabancı gibileri.
Felix de durmamış olan biteni Jisung Seungmin ve Changbin'e anlatmıştı bile. Hepsi şaşkın gibiydi çünkü bunca yıllık arkadaşını bir süre sonra karşın sokak fotoğrafçısı olarak çıkıyor. Tuhaf.
"Ee Felix sen nereye gidiyordun"
"Pet Shop'a. Ya geçen gün Jisung yavru bir kedi bulmuş ortalıkta da annesi yokmuş oda normal olarak kıyamamış ve eve getirmiş ona kedi malzemeleri almaya gidiyordum. Yanlız ben bu işlerden anlamam. Biliyorsun Minho Hyung'un 3 kedisi var o daha tecrübeli."
"Anladım anladım da aklıma bir şey takıldı"
"Neymiş o"
Felix soran gözlerle Hyunjin'e bakıyordu, Hyunjin ise kafasında soracağı soruyu toparlamaya çalışıyordu.
"Minho hyung ile ortak arakadaşız nasıl biz birbirimizi bunca sene görmedik yada Minho neden bizi bir araya getirmedi."
"Bende bilmiyorum illa açıklaması vardır bence çok kafaya takmamak lazım"
"Haklısın neyse yürüyelim mi"
"Olur"
İkili yolda yürümeye başlamıştı ve birbirlerine geçmişte beraber oldukları lise anılarını anlatıp gülüyorlardı.
Şuan ikisininde keyfi baya yerinde idi kimse bu keyfi bozamazdı resmen.
Bir süre birbirlerini görmemiş olabilirler fakat sanki hiç ayrılmamış gibi muhabbet ediyorlardı.
Felix'in telefonu çalmaya başladı ve arayan tabiki.......... Jisung'tu
"Chan ve Seungmin artık resmi olarak sevgililer"
"Güzel haber"
"Evet. Ee sizin nasıl gidiyor kaynaştınız mı baya"
Hyunjin herşeyi duyuyordu hatta Chanmin ikilisinin sevgili olduklarını duyunca baya şaşırmıştı. Jisung'un son dediğinde Felix'in elinden telefonu aldı ve kendisi cevap verdi.
"Sorman hata Jisungçum"
"Aa Hyunjin nasılsın ya sağol sorduğun için bende iyiyim"
"(Gülmüş gibi düşünün.) Neyse bizim daha işimiz var hadi oyalama bizi"
"Tamam ya çifte kumrular"
Felix gülümseyerek Hyunjin'in elinden telefonu aldı ve yürümeye devam ettiler.
_______________________________________
Evet ben kararımı verdim fici bitiricem bu bana ceza gibi çünkü uzun bir süre yb atmamıştım ama yazareken eyleniyorum
Diğer bölüm görüşüruzz