Yoongi:
Sabah uyandığımdan beri tavana dün Taehyung ile yaşadıklarımı hatırlayıp sırıtıyordum. Dün ne kadar da çok şey yaşamıştım öyle.
Yeni okula geldim, Taehyungu dövdüğü çocuktan uzaklaştırdım, etek meselesi oldu, parktakı külubede Taehyungla az kalsın öpüşüyorduk, sonra Jinim hakkındakı sözleri duydum, Junkookla sarılıdım ve çok iyi arkadaş olduk, Jin beni Taehyungun ellerine verdi resmen, Taehyungla çok iyi zaman geçirdim.
Ohooo çok oldu şey yaşamışım ben.Telefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden koptu. Komodine uzanıp telefonumu aldım bildirimlere baktığımda Junkook olduğunu gördüm.
Yoon-JK
JK: Merhaba Yoon nasılsın?
Yoon:İyiyim Junkook sen
nasılsın?JK:İyiyim Yoon sana bir şey söylemem lazım
Yoon: Söyle hadi.
JK: Ben aslında Jiminden uzun süredir hoşlanıyorum ama ona bi türlü itiraf edemiyorum senden rica etsem bana yardımcı olurmusun? Lütfen, lütfen, lütfen
Yoon: Tabiki sana yardım
ederim.JK: Sağol Yoon sen bir tanesin.
Okulda görüşürüz şimdi gitmem lazım sonra görüşürüz.Yoon: Görüşürüz, hoşçakal.
Bak işte bunu hiç beklemiyordum. Ama Junkooka yardım edicektim. Taehyungdan yardım istesem mi acaba sonuşta Junkook onun da arkadaşı. İyiki dün numaralarımızı almışız.
Güzelim- Taetae
Güzelim: Günaydın Taetae nasılsın?
Yaa benim ismimi güzelim diye kaydetmiş, bu çocuk yüzünden bir gün kalpten gidicektim.
Taetae: Günaydın güzelim.
İyiyim sen nasılsın?Güzelim: İyiyim Tae teşekkürler.
Taetae: Kahvaltı yaptınmı?
Güzelim: Hayır, ben sabahları kahvaltı yapmayı sevmem
Taetae: Anlaşıldı neden bu
kadar zayıf olduğun bundan
sonra seni kendi ellerimle
besliycem.Güzelim: Tae bana yardımın lazım
Taetae: Ne yardımı güzelim?
Güzelim: Junkook birinden hoşlanıyor da
Taetae: Bak sakın senden
hoşlanıyor deme banaGüzelim: Demem zaten o, benim arkadaşım Taetae, Jiminden uzun bir zamandır hoşlanıyor ama açılamıyor bu yüzden benden yardım istiyor ve benimde senin yardımına ihtiyacım var.
Taetae:Hala Jiminden mi
hoşlanıyor ya neyse, sana
seve- seve yardım ederim.