Oyun sona erdi.

64 8 60
                                    


Jungkook:

Bu gün köye bebeğimizin yanına gidicektik. Dün bizi çok özlediğini söyledi, bizde kıramadık tabi. Jiminle beraber hazırlanıyorduk. Yoongişim yok diye bende Jiminimi beceriyordum. Çok konuşuyordu bazen ama o da benim bebeğimdi, napıyım?

Taehyungla dün konuştuk. O adamı arıyorlarmış. Kim olduğunu ve nerde aradığını bilmiyorduk, zaten bize bulaşmadığı sürece de sorun yoktu. İsveçreye geldiğinden beri geziyordu. Bunu Lisadan öğrenmiştim. Dediğine göre Yoongiyi çok özlüyormuş bu yüzden biraz gezmesi kafasını dağıtıyor, onu rahatlatıyormuş.

Saat 7ye geliyordu, artık hazırdık. Jimin aşağıda beni bekliyordu. Saatimi de takıp aşağı indim. Arabaya geçip çalıştırdım.
Jimin yine zırlıyordu, hep bu kadar konuşurmuydu?

- Yaah, Yoongi gitdiğinden beri beni bitirdin resmen. Ayakta zor duruyorum, sen hep böyle sert miydin? Zavallı Yoongi sana nasıl dayanıyormuş öyle aklım almıyor.

- Jimin biraz sussana hem Yoonu görmeye gidiyoruz. Seni böyle sinirli görürse çok üzülür. Bu geceyi zaten onunla geçiricez sende rahat olursun.

- Geçiricez derken canım? Anlamadım, ben o kadar senin altında eziliyim canım çıksın, sonrada gel beni sinir et!  Geçiricez diyil ben geçiricem!

- Üfff, tamam.

- İşte böyle tavşancık.

Bi şey demeyip yola geri döndüm. Yolumuz çokta uzak diyildi bu yüzden hemen varıcaktık. Onun muhteşem kokusunu solumak için sabırsızlanıyorum.

Bir kaç dakikalık yolun ardından varmıştık işte. Etraf biraz sessizdi ama olsun. Eminim akşam olduğu içindir. Çocuklardan bazıları vardı her zaman olduğu gibi fazla diyillerdi.

Yoonun evine doğru yaklaştık. Nerdeydi acaba? Bize süpriz mi yapıcaktı? Kapıdan  bebeğimiz çıkmış ve bize hızla sarılmıştı.

- Yaa sizi çok özledim. Bu arada size süprizim var!

Bizden ayrılıp ellerimizi tutmuştu. Bizde fırsatdan yararlanıp bebeğimizi süzüyorduk. Yine harikaydı.

Yoonuşun kiyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoonuşun kiyafeti

Ellerimizi bırakıp koşmaya başladı. Minik eteği yavaşca dalgalnırken biz büyülenmişcesine onu izliyorduk. Sonunda ne istediğini anlayıp peşinden koşmaya başladık. Yakınlıktakı ahıra gitmişti. Burası çok karanlıktı, genelde burda atlar olurdu ama şimdi yoktular. Jiminle ellerimizi kenetleyip ilerlemeye başladık.
( Bismillahir rahmanir rahim)

Masanın üzerinde bir mum yakılmıştı. Bebeğimiz bize gülümseyerek mumları yakıyordu. Masaya yaklaşıp büyük pastanın üzerine baktık. Üzerinde 'oyun sona erdi. ' yazılmıştı. Bu da ne demekti?

Kafamızın arkasımdakı ağrıyla yere çökmüştük arkamızdan birirleri bizim arkadan ellerimizi bağlıyordu.
Birileri bizi masaya oturtmuş ve masaya da bağlıyordu. Noluyordu lan?! Ya bize bi tuzak kurdularsa?! Peki ya Yoongi bunu zorla mı yapıyordu?!

-Yoongi noluyor burda?

Yoongi bize bakmış ve arkaya gidip birine sıkıca sarılmıştı. Adamlardan biri ışığı yaktığında bu kişinin Taehyung olduğunu gördük. Lisa ve Sanda ordaydı. Ama nasıl olur bu?!

- Bu soruyu asıl ben sormalıyım Jeon! Ne oluyor burda?! Her şeyi bildiğim için anlatmanıza gerek yok! İşinizi hemen bitirip bebeğimle hayatımıza devam edicez! San Yoongiyi ve Lisayı dışarı çıkar!

San Lisayı ve Yoongiyi alıp kapıyı kapatmıştı.

- Oyun sona erdi Jeonlar!

Ve son duyduğumuz şey Taehyungun o ürkütücü kahkası olmuştu. Ama ölmemiştik. Hala yaşıyorduk bacağımız ateş etmişti. Bizi vurmamıştı.

- Sizi bu kadar kolay bırakır mıyım sanıyorsunuz ha?! Sizi tam 3 ay öldürücem! Süründürücem ulan sizi! Size hayat zindan etmezsem bende Kim Taehyung diyilim! Götürün lan bunları!



Merhaba❤

Bu arada gelicek bölüm final yapıyoz. Bi diğer kitap yoonkook yazcam aklımda iki tanesi var siz hangisini isterseniz onu yazcam.

1) Yoonginin gay olduğunu öğrenen ailesi onu evden kovuyor. Yoongide sokakta yürürken birileri ona saldırmaya çalışıyo. Ama Jk kurtarıyor. Yoongi o gün kurtulduğunu sanmıştı başına en büyük belayı aldığından habersiz....

2) Omegaverse neden olmasın dimi? Omega Yoongi ormanda meyve toplamaya gitmişken yalnışlıkla bi avcınının oku ona değiyor. O da birinin peşinde olduğunu sanıp yaralı haliyle koşmaya başlıyor. Ve yalnışlıkla kuzey tarafına gidip  acımasız kral Jeon Jungkookla çarpışıyor ve esir alınıyor.....

Hangisi 1cinin ismi " bela", 2cide " aşkın esiri" diye düşünüyom. Sizce hangisi???








Benimsin. TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin