Yoongi:
Yarın uyandığım gibi Taehyungun beni izlediğini gördüm. Bana o mükemmel gülümsemelerinden birini sunuyordu. Hayatımın en iyi anını yaşıyordum şu an. Taenin kolları arasında kıpırdadığım gibi kalçamda hissetdiğim ağrıyla dona kaldım. Galiba gerçekten de yürüyemiycektim.
- Ah, benim bebeğim yürüyemiycek gibi görünüyor. Babacığının kollarına gelmek ister misin?
Yeni uyanmasına rağmen sesi mükemmeldi. Benim olduğu için çok şanslıydım. Boğazımda ağrıdığı için kafamı sallamakla yetinmiştim. Taede çok üstelemeyip beni kucağına alıp banyoya götürdü. Duşa kabinin içine girip kapıyı kapadı. Hala Taenin kucağındaydım.
Suyu açmasıyla tıslayıp kollarımı daha sıkı bir şekilde Taenin boynuna doladım. Beni yavaşça yere bırakarak suyun tüm vücudumda dolaşmasına izin verdi. Saçlarımı elleriyle yıkadı. Bedenimin her bir yerini temizlemişti
Kalçamın ağrısı geçmiş kendini küçücük bir sızıya bırakmıştı.
Kafamı koyduğum sıcak ve aulu göğüsden kaldırıp Taeye baktım. Taede zaten bana bakıyordu.- Bana öyle bakmayı kes.
- Nasıl bakıyor muşum?
-Yiycek gibi bakıyorsun.
- Senin tadını yeniden tatmak istiyorum sadece.
- Tae lütfen başka zaman yapalım. Beni zorlama.
- Ah hadi ama. Kalçanın ağrısı zaten geçti.
Taehyungu duşa kabinin duvarına sertce itdim. Madem oynamak istiyordu o zaman oynuyalım. Sırıtarak beni izlerken ona yaklaşıp alt dudağını hızlı ve sert bir şekilde emiyordum. Babacığımsa üst dudağımı aynı hız ve sertlikle emip dişliyordu.
Taeden bi anda uzaklaşınca bana mızmızlanmakla meşgüldü.-Yoonie buraya gel hemen. Babacığın zor durumda.
Kafamı aşağı çevirdiğimde erekte olduğunu gördüm. Yüzümdeki şaşakın ifadeyle onun şişmiş aletine bakıyordum. O kadar büyük şeyi bana nasıl sokmuştu. Bende niye onun altındayken yaşam savaşı verdiğini anlamış oldum.
- Yah, Yoon! Ne bakıyorsun öyle sende de var işte!
- Bende var da olmasına bu büyüklükte diyil hani. Ya o kocalıkta şeyi sen bana nasıl soktun?
-İstersen göstere bilirim.
Sözünü bitirip üzerime doğru geliyordu. Bende ordan çıkıcakken ayağım kaydı. Neyse ki babacığım burdaydı beni belimden yakalamıştı.(klassik hint sahnesi)
İşte o an zaman durmuştu. Her şeyi unutup sadece bir- birimizin gözlerine bakıyorduk. O çok yakışıklı ve seksiydi. Benim gibi kedi kılıklıya nasıl aşık olmuştu anlayamıyorum.
- Yoon.
- Hmm
- Ben galiba yine sana aşık oldum.
- Bende.
Yanaklarım kızarmıştı yaa. Ama Tae bana yaklaşıyordu bu işin sonu yine benim inlemelirmle son bulucak gibiydi ama buna izin vermiycektim.
Taenin bana yavaşca yaklaştıran kafasına inat bende geri çekiyordum kafamı. Hızlıca ileri atılıp Taenin boynuna sulu bi öpücük kondurdum. O öyle dalıp gitmişken bende bornozuma sarılıp dolaba yöneldim.
Şaşkınlığını atlatmış olucak ki şimdi de bağırıyordu.- Kim Yoongi! Bunu sana ödeticem! Bu akşam götünü kollasan iyi edersin! Bu gün seninle normal zaman geçirmek istemiştim ama olmadı maalesef! Gezintimzden döndüğümüzde sana feminen bi etekle direk dansı yaptırıcam! Seni var ya..
- Daddy!
-Efendim kraliçem.
- Bana kiyafet seçsene.
- Hemen geliyorum aşkım.
-Gel aşkım.
Salak beş saatdir kapının önünüdeymiş. Sözümle beraber içeri dalıp kiyafetlere bakıyordu. Ama benim dolabıma sadece mini etekler falan koymuştu. Bana bi bakıp dolaba geri döndü. Susmuyordu da. Seokjin hyungdan yeni kurtuldum derken bi de Taemi başlıyordu ya.
- Aslında böyle çok güzelsin bence ama bu afet sadece bana ait olduğu için bakanın gözünü oyarım. Senida gören bakmaya doyamıyir valla napalım? Senin üstüne evlilik cüdanı asmam lazım. Bu arada beni öpüceksen dudağımdan öp. Ben seni öyle yapıcam, her kes senin kime ait olduğunu bilmeli. Sende böyle dar şeyler giyme ama. Beden kıvrımların belli oluyo. Bu etek güzel ama dışarı hiç olmaz.
Elimdeki eteği de diyerlerinin yanına fırlatdı. Susmuycağını anlyıp kendime bol bi kazak ve pantolon götürüp banyoya girdim. Babacığımda arkamdan bakmakla yetinmişti.
Kiyafetlerimi giyip çıktığımda odada yoktu. Aşağıdaydı galiba. İndiğimde salonda oturmuş beni bekliyordu.Beni görünce kalkıp önümde tezim etdi.
- Hoşgeldiniz kraliçem.
- Hoşbulduk daddy.
- E hadi çok açım ben gidelim.
-Seni şimdi burda bi sikmek vardı ama neyse. Akşam birlikte olucağız sonuçta.
Benim elimden tutup arabaya doğru götürdü. Hemende centilmece kapıyı açmıştı binmem için. Ben arabaya binnce Taede binip evden çıkarmıştı bizi. Çok hızlı kullanıyordu. Direksuyonda da ayrı bi seksi ha. Şöyle kucağında oturup saatlerce bakarım.
- Tae neden arabayı hızlı sürüyorsun?
-Sen değil miydin " bün açüm" diye.
- Ben öyle demedim. Ama neyse nereye gidiyoruz peki?
- Bi arkadaşımın güzel ve tatlı minik bir kafesi var aynı senin gibi. Eminim orayı görünce çok seviceksin.
Sessiz geçmeyen yolculuğun ardından varmıştık minik kafeye. Dediği kadarda varmış minik ve tatlı bir yerdi. Elini belime koyup içeriye yönlendirdi. İçeride bir kaç garsondan başka kimse yoktu şüpheli bi durum. Taeyle masaya yerleştik. Taeye neden burda kimse yok desem konuyu değiştirirdi ama garsonlaın birine sora bilirdim. Masaya genç ve tatlı bir kız gelmişti.
- Buyrun ne istersiniz.- Bi şüy soeucam da.
- Buyrun efendim.
- Burda neden sadece müşteri olarak biz varız çok güzel bi yerde emeinim çok da müşerisi oluyordur.
- Ah, aslında sabah kahvaltı yapmak için buraya gelen çok oluyor. Ama Taehyung bey burayı sizin için kapatdı.
Kafamı anladım dercesine sallayıp teşekkür etdim. Taeyse menüden bir kaç bi şey sipariş etmişti. Peynir, domates, salça, yumurta, zeytin, bal her şey vardı lan burda. Orda yemekler dalıp çıkmıştık. Şimdiyse Tae beni parka götürütordu.
Bir kaç hız trenine ve atlı karıncaya bindikten sonra şimdi de film izlemeye gidiyorduk. Ben elimdeki abur cuburlara rağmen Taeye patlamış mısır aldırıyordum. Nede olsa onsuz filmin hiç bi tadı kalmazdı.
İçeri geçip filmi izlemeye başaldık. Bi gay çiftinin barda başlayan aşk hikayesiydi. Biri barmenken şu kıvırcık saçlı yani diğeri de müşteri olarak gelmişti galiba. Filme doğru düzgün odaklanamıyordum. Çünki Tae iki de bir beni elleyip duruyordu. Ne kadar yapma desemde olmuyordu. Temas bağımlısıydı.
Filme odaklanmalıyım.Barmen çocuk ve diğeri öpüşüyorlardı. Bar eğlenceli bir yere benziyordu. Ben hiç gitmemiştim.
- Tae
-Efendim
- Bara gidelim mi?
Yeni bölüm geldi!
Merhaba nasılsın? Umatım iysinizdir.
Geçiktiği için üzgünüm, bu bölümü bir az kısa tutdum çünki gelicek bölüm uzun ve güzel olucak. İyi okumalar❤biryoongietmezkimse beklediğin bölümler geliyor, hazır ol