ilk karşılaşma

568 46 24
                                    

Bu gün yeni okulumdakı ilk günümdü.Aslında okulumda gayet başarılı bi öğrenciydim, bir çok da arkadaşım vardı ama babamın işleri yüzden bu okula gelmek zorunda kaldık. Bir çok arkadaşımı bırakıp buraya gelmek heleki çok zordu ama duyduğuma göre orası bizim okulumuzdan daha büyükdü. Son yılım burda geçiriceyim için çok heycanlıyım hem kuzenim Seokjinde burdaydı bana yardımcı olucaktı.

Okula yaklaşmıştım kapıda Jini görünce yanına koştum
- Hey Yoon seni görmek çok güzel be kardeşim
- Senide Jin bana okulu gezdiricek misin?
- Tabiki lan hadi gel gidelim ama yanımdan sakın ayrılma ve kimseye bulaşma tamam mı?
- Ama neden?
- Yakında öğrenirsin.
Elimden tutduğu gibi beni sürüklemeye başladı her kes bana bakıyordu galiba yeni olduğum içindi.

Jinle koridora girince esmer ve yapılı birinin cızıl, kendinden daha ufak birini dövüyordu, dövmek neki öldürüyodu resmen. Jinin yanından ayrıldım, koşarak esmeri kolundan çektip durmasını sağladım. Yerdeki çocuğu kaldırdım o da hemen arkama saklandı. İşte şimdi boku yemiştim çünki esmer olan korkutucu gözleri bana bakıyordu.

Seokjine döndüğümde gözlerindeki korkuya bizzat şahit olmuştum, ordakı herkeste onun gibi bakıyordu.Bi anda bana adımlamaya başladı

Benim arkamdakı az önce dayak yemiş çocuk ise kaçmaya başladı ne güzel yalnız kaldım bu hayvanın karşısında.
Tam karşımda durdu bense hala ona bakamıyordum gözlerimle başka yere odaklanmaya çalışsamda olmuyordu.

Bir dakika o beni mi süzüyordu
Ona baktığımda sırıtdığını gördüm. İşte o an beni kurtarıcak bi şey oldu yani zil çaldı
Ah hadi ama niye bana öyle bakıyordu ki, her kes sınıflarına gitmeye başlamışdı o da gitse nolurdu sanki ya.

- Hey Tae gelsene oğlum sınıfa gidelim
Sonunda bu dövmeli çocuk sayesinde kurtulmuştum.
İsminin Tae olduğunu öğrendiğim çocuksa gülümseyip uzaklaşmıştı.
O gidince ne zaman tutduğumu bilmediğim nefesimi bıraktım.
Seokjinse hemen yanıma geldi
- Yoon ne diye karışıyosun? Ya sana bi şey olsaydı?
- Ben iyiyim asıl neden herkes ondan korkuyor ha? Sen bile onu görünce titriyodun resmen?
- Bak söz sonra sana her şeyi açıklıycam ama lütfen şimdilik ondan uzak dur. Hadi yeni sınıfına gidelim.

Kolumdan tutduğu gibi yine peşinden sürüklüyordu, tabi arada susmuyordu da.
- Bak şimdi biz bir sınıftayız. Ama sen benle diyil Jiminle oturucaksın ben Hobiyle oturuyorum, seni tanıştırıcam onlarla merak etme. 

Sınıfın önüne gelince Jin kapıyı açıp beni ve kendisini içeri soktu. Ama içerde görmek istediyim kesinlikle bu görüntü diyildi.
Hadi ama öğretmen masasında bu gün kavgadaki esmeri yani Taeyi beklemiyordum, yanında dövmeli çocuk, uzun ve gamzeli biri, ha bir de iki tane kız vardı.
Galiba bizi fark etmemişlerdi. Jin kulağıma fısıldadı
- Yoon bunlar Taehyung ve çetesi yani uzak durucağın kişiler oluyor. Dövmeli Junkook onun en yakını, gamzeli ise Namjoon kızlar Jennie ve Lisa.
Aldırmadım yeime geçmek için haraketlenmiştim ki, bu ses beni durdurmuşdu.
- Sana geçebilirsin demedim.


Evet yeni fice hoş geldinizz
Yazım hataları veya herhangi bi hata görürseniz söylersiniz ve bu arada bu benim ilk hikayem
Okuyub fikirlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum

Benimsin. TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin