Taehyung:Bu gün mutlu bir güne uyanmıştık. Artık birlikteytik, mutluyduk. Şimdiyse 3 ayın hasretini gidermek istiyorduk. Onunla sevişmek falan diyilde sadece normal bi zaman geçirmek istiyordum. Sarıp sarmalamak kokusunu doya-doya içime çekmek istiyordum.
Ama bunu sonra yapıcaktım. Çünki Yoon şu an uyuyordu onu uyandırmak istemem. Bu gün planlarımız çoktu.
Onu biraz daha izleyip yataktan yavaşca kalktım. Sanla konuşmam lazımdı. Telefon nerde lan? Komodinin üzerine bırakmıştım hani?
- Bi şey mi arıyorsun Taetae?
Arkadan gelen sesle Yoongiye döndüm. Hani uyuyordu bu. Dur bi dakika numara mı yapmıştı bana?
- Telefonumu, sende değil mi?
- Evet, bende. Söyle bakalım napıcaksın telefonu ha?
- Yoon hadi canım ver şunu.
- Önce napıcağını söyle
- Sanla konuşup Jeonların durumunu öğrenicem.
- Hmmm peki ama önce öpücük.
Kafamı sallayıp yatağın üzerine eğildim. Bebeğim bana sırıtarak bakıyordu. Yavaşca dudaklarımızı birleştirdik. Kollarını boynuma dolayıp beni daha çok kendine çekti. Yeni yeni hızlanıp zevk almaya başlıyordum ki, Yoongi bende ayrılmış yatağa yaslı olan bedenimin üzerine battaniyesini fırlatıp banyoya girmişti. Peşinden gitdiğimdeyse artık kapıyı kilitlemişti bile.
- Sana bunun bedelini ödedicrm Kim Yoongi!
-He,he tabi, aynen ondan.
Umursamayıp yatağın üzerinden telefonumu aldım. Aşağı salona inip kanepeye iyice yerleştim. Bakalım San napıyo. Sanın numarasını bulup tuşladım. Bir kaç çalınmadan sonra açılmıştı.
- A-alo ne i-istedin Taehyung?
- Hiç öylesine sesin bi telaşlı sanki?
- Y-yok ya n-ne telaşı canım?
- Peki, Jeonlar nasıl?
- Önce sen nasılsın demiyo da. Neyse iyiler onlar sen merak etme, eee yengeyle napıyonuz?
- İşte benim Sanım geri döndü. Oğlum sanane yengeyle naptığım ha? Mekan hazırmı?
- Evet son dokunuşlar yapılıyo. Bi de Seokjin ve Namjoon hyungla konuştum ilk sövselerde sonra gelmeyi kabul etdiler.
- Tamam. Lisayla konuş gelip Yoongiyi alsın.
- Lisaa git ve Yoongiyi al! Bak söyledim.
- Lan Lisanın orda ne işi var?!
- A-açıklıya bilirim.
- Hemen siktiğimin telefonunu Lisaya ver!
- A-alo naber T-tae?
- Lisa açıkla hadi bekliyorum.
- Sonra açıklıyıcam. Şimdi kızma sen bu gün önemli bir gün sonuçta değil mi abicim?
- Peki, hemen gel sende.
Bi şey demesine gerek kalmadan telefonu kapatmıştım. Haklıydı bu gün sinirlenemzdim. Yoongi neden gelmedi hala? Koltuktan kaltığımda Yoongide gelmişti. Nereye gidiyodu sabah-sabah ha? Ama güzel olmuştu bebeğim.
- Nereye bakalım?
- Lisa aradı da alış-verişe çıkıcaz biz. Kahvaltınıda orda yaparız.
- Peki.
Yanağımdan öpüp kaçmıştı. Kapıdan baktığımda çoktan Lisanın geldiğini görmüştüm bu ne hız? Arabaya bindiğinde uzaklaşmıştılar. Neyse bende gidip hazırlanıyım bari.
Yukarı çıkıp kiyafet seçmeye başalmıştım. Elime bi güzel kombin gelmişti işte bu olur. Hızlıca giyinip ayanaya baktım.
Yakıyorum lan ortalığı. Neyse gidiyim ben en iysi. Telefonumu ve cüzdanı alıp odadan çıktım.Kuyumcuya da gidicektim zaten, hemen malum bölgeye gitmeliydim zaten Lisa Yoongiyi de oraya getiricekti.
(8 saat sonea)
Hava kararmak üzreydi her şey hazırıdı. Son bi şey kalmıştı Yoongi. O da gelicekti birazdan. Onunla ilk yakınlaşmamız burda olmuştu. Bu güzelim parkta. Ama burası eskisi gibi değildi. Etraf balonlarla kaplıydı, tüm dostlarımız burdaydı. Hyunglarımız ve onların minik bebişleri de gelmişti. Pasta, kurabiye, şeker, çikolata çok şükür eksiğimiz yoktu.
İşte beklenen an gelmişti. Lisa Yoongini gözlerini kapatarak getiriyordu. Yoongi söyleniyordu ama olsun.
Yoonginin gözlerini açmıştı. Yoongiyse ilk bana sonrada etrafa bakmıştı. Gözleri dolmuştu bebeğimin ama daha bitirmemiştik. Karşısına gelip diz çöktüm. Ağzı açık kalmlştı. İşte başlıyoduk.
- Yoongi romantik konuşmalar bana göre değil bebeğim. Sana tek bi şey sorucam benim olur musun?
Bi yüzüğe bi bana bakıp ağlamaya başladı. Sonrada gülmeye. Delirdi galiba.
- Evetttt!!!
Her kes alkışlamaya başladı. Konfetiler patlatıldı. Yoongi hemen bana sıkıca sarıldı. Sonunda beraberdik. Kulağına sessizce fısıldadım.
- Benimsin.
- Evet Tae seninim ama sende benimsin.
Sonra her kesle tek tek sarıldı. Hatta Jin hyungla hiç kopmadı bile. Pastalar kesildi, tatlılar yenildi. Mutku bi son oldu bizim için. Her şeyin bi sonu vardır derler ama bizim hikayemiz asla son bulmuyucak.
Bay bay sizi çoook seviyooom😙😙😙
Gelicek Yoonkooklarda görüşmek üzre.