Her şey bitdi.

115 10 58
                                    

Yoongi:

Junkook dudaklarımdan ayrılıp beni kucağına aldı. Düşmemek için hemen kollarımı boynuna dolamıştım.

Jimin önden geçip bizi yukatdakı odaya yönlendirirken, bende Junkookun boynunu emiyordum.
- Sabret bebeğim, az kaldı.

Jimin odaya girip kapıyı açmıştı. Junkookta beni yatağa yatırıp üzerime eğilmişti ki, Jimin onu yere itip benim boynumu emmeye başladı
Elleriyle bedenimi okşuyordu.
Boynumdan ayrılıp dudaklarım yöneldi. Bense zevkle karşılık veriyordum. Jimin dizlerinin üzerine yükselip tişörtünden kurtultu. Junkooksa çoktan soyunmuş bizi bekliyordu.

- Ee, Jimin önce hangimiz yapıcaz?

- Tabiki ben yapıcam. Hep beceren taraf sen olmuycaksın ya.

Jimin ayağa kalkıp üzerindekilerden kurtularken, daha doğrusu parçalarken olmalıydı. Çünki kiyafetlerini yırtıyordu şu an. Junkook bana yaklaşıp soymaya başlamıştı. Üzerimdeki tişörtü çıkarıp bana hayran olmuşcasına baktı.
Kafasını göğsüme yöneltip, meme uçlarımı emmeye başladı. Diğer eliyleyse kemerimi çözüyordu. Kalçamı kaladırıp pantolonumu çıkarmasına izin verdim. Junkookun altında deli gibi inliyorken, ağzıma giren minicik parmakları emmek zorunda kalmıştım. Bu da benim inlemelirim boğuk çıkmasını sağlamıştı. Jimin parmaklarını ağzımdan çıkarıp bacaklarımın arasına girdi. Junkooksa eliyle benim miniğimi okşuyordu.
- Bu gece sana acımıycam bebeğim.

Jimime anlamzcasına bakarken içime sonuna kadar köklediği aletle çığlığı basmam bir olmuştu. Hiç hazırlamadan o büyüklükte şeyini bana sokmuştu. Gözyaşlarım akarken Jimin acımın biraz dinmesini bekliyordu.

Acım biraz dindiğinde kendimi Jimine doğru itdim. Jiminde sağolsun istediğimi anlayıp içime hızla girip çıkmaya başladı. Junkook dudaklarıma uzanıp emmeye başladığında zevkle ona karşılık vermeye başladım.
Jiminin tam da zevk noktama vurmasıyla ona yalvarmaya başladım

- J-jimin d-daha hız-lı.

Jimin daha fazla kökleyince dayanamayıp titreyerek boşaldım.
Jiminde içime boşalmıştı. Jiminle Junkook yer değiştirmişti. Junkook elleriyle bacaklarımı omuzunun üzerinden geçirmiş, Jimininkinin iki katı olan aletini içime sokmuştu. Bu kesinlikle daha fazla acı vermişti. Junkooksa Jiminin aksine acının geçemsini beklemeyip içime girip çıkmaya devam ediyordu. Ama cidden çok zevkliydi. Şimdiden zevk noktamı bulmuş ve bi şey söylememe gerek kalmadan o noktaya vurmaya başlamıştı.

Jiminde boş durmayıp yeniden erekte olan penisini ağzıma vermişti. Şu an iki deliğimde babacıklarım tarafından dolduruluyordu. Daha fazla dayanamayıp boşalıcakken Junkook buna izin vermemiş ve birlikte gelmiştik.
Jiminse ağzımdaki penisini tam gırtlağıma kadar sokmuştu. Nefessiz kalıp çırpınsamda onlar bunu önemsemiyorlardı. Daha fazla dayanamayıp kendimi uykuya verdim .




Şiddetli bi şekilde çalan kapı uyanmamı sağlamıştşı. Kollarımı doladığım bedene daha çok sokulmuştum. İlk onu Tae sansamda dün gece aklıma gelen şeylerle kafamı koyduğum göğüsden kardıkdım. Bu Tae diyil Junkooktu. Arkamdakı ellerim sahibiyse Jimindi. Kalkmaya çalışırken arkama ve kasığıma dolan ağrıyla yerime kapaklanmıştım tekrar. Kapıysa hala şiddetli bir biçiçde çalmaya devam ediyordu.

Junkook ve Jimin kalkmış bir-birine malcasına baktıktan sonra sırıtmaya başlamıştılar

-Ah, Yoon bizi dün çok mutlu etdin.

- Evet, Yoon Kook haklı. Bu arada kapıya baksana Kook?

Junkook pantolonunu giyip kapıya giderken Jiminde bana dolabından kendi kiyafetlerinden veriyordu. Kalkamama yardım edip, dışarı çıkıyorken kapı bir hışımla
açılmıştı.

Tae şu sn tam karşımdaydı.

-Yoongi! Onlara isteadiklerini verdin ha?! Hemde evli olduğunu unutarak! Hani benden gözünü bile ayırmıycaktın?!

- Ama Tae ben içkiliydim. Bi hatam var biliyorum, bu yüzden özür di..

-Özrün neyi değiştiricek! Bends içmiştim! Hatta bi sürtük beni öpmeye çalışıyordu ama onu itdim! Seninle evli olduğumuzu unutmadım! Ama sen naptın?!

- T-tae

Gözyaşlarım akarken Jiminin kolundan tutup Taenin yanına ilerlerken, yüzüme çarpan tokatla yere yapışmıştım.

- Bu bundan sonra her şey bitdi! Ayrılıyoruz, senin yüzünü dahi görmek istemiyorum! Senden nefret ediyorum! Senin beni sevdiğini sanmıştım ama yanılmışım! Çlk yanılmışım!

Kalbimi paramoarça eden sözlerini söyleyip gitmişti. Peki ben şimdi napıcaktım? Onu çok seviyordum ama çok ta büyük bi hata yapmıştım. Kendimi nasıl affediricektim? Tae beni affedebilicek miydi?

Merhaba!
Nasılsınız? Umarım iysinizdir.

Yeni bölüm geldi iyi okumalar dilerim.

Bu arada hikayemi okuyan, yorum yapan ve ☆ koyan herkese minnetdarım. Yazım hatalarım varsa, kusura bakmayın lütfen.

Gelicek bölüm sizi üzebilir, bu yüzden sşimdiden özür dilerim.😗❤❤❤

Benimsin. TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin