Uyarı:
Kitaba başlamadan önce bu ve sonraki bölümler hakkında birkaç şey söylemek istiyorum.
Kitapta taciz, tecavüz, şiddet, uyuşturucu, madde bağımlılığı gibi çeşitli eylemler içeren tavırlar sergilenecek. Eğer bunlardan rahatsız olacaklar varsa lütfen hiç başlamadan kitaptan ayrılsın.
Ayrıca yazım yanlışım veya kurguda bir eksikliğim olursa şimdiden kusura bakmayın elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.
Anlayışınız ve inceliğiniz için teşekkürler♥
[Karakol]
''Vegas Theerapanyakul yirmi dokuz yaşında. Babasıyla beraber yer altının en meşhur kumarhanelerinden birini işletiyor. Aynı zamanda Las Vegas da bir gazino ve İtalya da bir kafeleri var. Kafeyi annesi işletiyor ve gazinoyu da iş ortaklarından biri. Şimdilik kendisi hakkında bildiğimiz bilgiler bunlar efendim.''
Oturduğu sandalyede biraz daha geriye yaslandı, karşısında dikilmiş dosyaları önüne koyan gencin anlattıklarını dinliyordu. ''Big, iyi iş çıkardın. O pisliği bulup elinde kelepçeyle buraya getireceksin.''
Karşısındaki siyah saçlarını atkuyruğu yaparak arkadan toplamış, takım elbiseli genç başıyla onaylayıp patronunun önünde saygıyla eğildi. ''Hiç şüpheniz olmasın efendim, Bay Kinn bizim tarafımızda olduğundan işimiz kolay.''
''Ah, bu kadar büyük işletmesi olan bir adamı yakalamak polise bile fazla gelir bu yüzden yardımlarını kabul ettik.''
''Haklısınız efendim.''
Ayaklarını uzattığı masanın üstündeki kupasını açıp kahvesinden bir yudum aldıktan sonra karşısındaki çocuğa baktı. ''Şimdilik git ve o pisliği araştırmaya devam et. Gerekirse İtalya'ya annesinin yanına küçük bir seyahat düzenlememiz gerebilir.''
''Anladım efendim, merak etmeyin onu bulacağım.''
Çalışanı odadan çıktığında sandalyeyle arkasını dönüp mantar panodaki baş şüphelisinin resmini inceledi. ''Hangi cehennemdesin adi herif...''
[Vegas]
''Bay Vegeas.''
Sandalyesini odasının camdan oluşan bölmesine çekip camın önüne oturmuş yukarıdan kumarhanesini izliyordu. En büyük eğlencesi bu olduğundan bunu yaparken kimsenin kendisini rahatsız etmesini istemezdi ancak adamlarından biri tam olarak şu an bunu yapıyordu.
''Senin adın ne?'' diye sordu sigarasının dumanını üfleyip başını camdan ayırmadan. ''San, efendim.''
''San... Seni işe alırken manzaramı izlerken rahatsız edilmekten hoşlanmadığımı öğretmediler mi?''
Çalışan adam korkudan titrerken başını öne eğip dizleri üstüne çöktü. ''Bağışlayın efendim, b-bir daha yapmayacağım.'' Vegas büyük bir kahkaha attı, sigarasını, hemen yanındaki küçük sehpanın üstündeki küllüğe bırakıp yavaş bir şekilde ayağa kalktı. ''Kumar oynamayı sever misin?'' dedi aynı yavaşlıkta arkasını dönmeden hemen önce.
''K-kumar oynamayı kim sevmez ki efendim? Tabii ki severim!''
Sırıttı, çalışma masası olarak kullandığı ahşap masanın üstünde duran tabancasını alıp mermi haznesini açtı, içinde sadece bir kurşun kalacak şekilde diğerlerini çıkarıp cebine attıktan sonra hazneyi kapatıp yere çökmüş adamın karşısına geçti. ''Kalk ayağa.'' dedi ciddi bir tonda. Adam gelen komutu ikiletmeden anında yerden kalkıp dizlerinin tozlarını çırptıktan sonra patronuna baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bitch! \\ vegaspete
Fanfiction''Sadece benim olmanı istiyorum Pete. ''Bende çok şey istiyorum Kumarhane Sahibi Bey ancak her şey istemekle kalmıyor. Bundan benim çıkarım ne olacak?'' ''Sana kaybettiğin gençliğini geri verebilirim?''