[Pete]
Odaya girdikleri anda az önce kapının dışına gelen sesler kesildi ve beş kişinin gözlerini kendi üzerinde görünce başını öne eğdi. Kim ve Sandy hariç kalan üç kişiyi daha önce hiç görmemişti. Vegas, kendinden emin adımlarla içeri girdi ve masanın başındaki koltuğa doğru ilerlediğinde kendisi de mecburen odanın orta kısmına doğru adımladı. Kapının önünden çekilmesiyle beraber içerideki adamlardan kapıya en yakın olanı kapıyı örttü ve ellerini önünde birleştirerek diğer herkes gibi patronuna döndü.
Yol boyu Vegas'a, kendisinin bir köstebek olmadığını ve asıl suçlunun Porsche olabileceğini anlatmaya çalıştı ancak duruma ve Vegas'ın öfkeyle bakan gözlerine bakılırsa bu pek işe yaramış gibi değildi. Odaya girdiği andan itibaren dikkatini çeken bir şey olmuştu. Kim ve Sandy buradaydı ancak Porsche... O burada değildi.
Az sonra Sandy, oturduğu koltukta biraz kıpırdandı ve bir bacağını diğerinin üzerine attıktan sonra sağ elini, işaret parmağını Pete'i gösterecek şekilde kaldırarak sessizliği bozan isim oldu.
''Onun hakkında konuşacağız ve bunu bilmene rağmen neden onu buraya getirdin Vegas?''
Hemen karşısında oturan Kim, kızıl saçlı kadına destek çıkmak adına başını onaylar şekilde sallayarak Vegas'a baktı. Artık odadaki herkesin gözü Vegas'ın üzerindeydi ve ağzından çıkacak kelimeleri merakla bekliyorlardı. Vegas'ın gözleri önce Pete'e sonra da Sandy'e baktı.
''Sand, Pete köstebek olmadığını söylüyor.''
Bu cevap, koltukta oturan kadını sinirlendirmiş olmalıydı ki derhal ayağa kalktı ve kaşlarını çatarak bağırmaya başladı:
''Sen kafayı mı yedin Vegas? Elimizde o kadar kanıt varken öyle dedi diye ona mı inanacağız?''
Sandy'nin aksine Vegas gayet sakin görünüyordu. Pete ise konuşmadan sadece Vegas'ın hareketlerini ve yüzündeki mimikleri izliyordu. Biraz sonra Sandy, üstündeki elbiseyi hafifçe aşağı doğru çekiştirerek yerine oturdu ve öfkeyle soluyarak patronunun bir sonraki cümlesini dinlemek için başını yeniden ona çevirdi. ''Elindeki kanıtları göster Sand, çünkü Pete bana ikna edici bir savunma yaptı.''
''Pekala Kim, fotoğrafları Vegas'a ver.'' dedi Sandy, başını hemen karşısında oturan Kim'e çevirmeden önce. Bunun üstüne Vegas gözlerini kısarak ikiliye baktı ardından gözlerini Pete'e çevirdi.
Bu sırada Kim, ceketinin iç cebinden bir zarf çıkardı ve masanın üzerine koyup yavaşça patronunun önüne doğru ittirdikten sonra başını eğerek önüne döndü.
O zarfın içinde ne olduğunu merak ediyordu ve gözlerini bir an olsun Vegas'dan ayırmadı. Adamın zarfı açan ellerini dikkatle izlemeye başladı...
[Vegas]
Zarfın içinden çıkardığı birkaç fotoğrafı eline aldıktan sonra zarfı masanın üzerine bıraktı ve en üstte duran fotoğrafta göz gezdirdi. Zemin kattaki asansörün önünde Pete ve Big'in resmiydi bu ve sanki bir şey konuşuyormuş gibi birbirlerine bakıyorlardı. Resmi görmesiyle adeta hayal kırıklığıyla karşısında dikilen gencin gözlerine baktı. Ne söyleyeceğini ve nasıl tepki vereceğini bilmiyordu. ''Polise de mi yardım ediyorsun Pete?'' diye sordu, kısık ama ciddi bir ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bitch! \\ vegaspete
Fiksi Penggemar''Sadece benim olmanı istiyorum Pete. ''Bende çok şey istiyorum Kumarhane Sahibi Bey ancak her şey istemekle kalmıyor. Bundan benim çıkarım ne olacak?'' ''Sana kaybettiğin gençliğini geri verebilirim?''