[Vegas]
Elinde bir içki kadehiyle -içkiden nefret etmesine rağmen ve vişne suyu olmadığından ağzını oyalamak için mecburen almıştı- açılışa özel kurulan sahnenin hemen önünde kendileri için ayrılmış protokolün demirlerine yaslanmış sırayla çıkan sanatçıları izliyordu. Program bitmeden önce Pete ile beraber ayrılmayı istedi ancak Time yüzünden etkinliğin sonuna ertelendi. ''Güzel değil mi?'' ses Kinn'e aitti ve onun sesini duyar duymaz iç çekip gözünü sahneden ayırdı, yüzüne bakarak sahte bir sırıtma yerleştirdi yüzüne. ''Güzel olan ne?''
''Program Vegas.''
''Tch! En fazla bir ay konuşulur Kinn. Benimkinin yanından bile geçemezsin.''
Kinn büyükçe gülümseyip Vegas'ın yanına bir adım daha yaklaştı ve elini omzuna attı. ''Dostum neden ikinciliği kabullenmen bu kadar zor ki?''
''Uzaklaş benden.'' dedi ve içki kadehini demirlerin dibine bırakıp hızla yanından uzaklaştı. Şimdi gözleri tekrar kalabalığın içinde Pete'i arıyordu. Bütün siniri ondan çıkarmak ve zevkten boşalamayacak hale getirene kadar onu becermek istiyordu. ''Birine mi bakıyorsun.'' boynunda hissettiği nefes ve işittiği yumuşak sesle hemen arkasını dönüp kendisine sinir bozucu bir gülümsemeyle bakan Pete'e baktı. Kaşlarını çatıp ellerini cebine soktu, merakını gizlemek adına başka yerlere bakmaya çalışarak konuştu:
''Beni mi takip ediyorsun?''
Pete bu soruya karşılık olarak kollarını karnına dolayıp sesli bir kahkaha attı ardından ellerini Vegas'ın omzuna koyarak göğsüne yaklaştı, parfümünü kokladı. ''Bence daha çok sen beni takip ediyor gibisin kumarhane sahibi bey.'' başını kaldırarak adamın boynundan kulağına kadar diliyle bir yol çizdi, nefesini kulağına vererek sırıttı. ''Sarhoş mu oldun Pete, normalde agresif ve sinir bozucu oluyordun çünkü.''
''Para için her şeyi yapacağımı biliyorsun.''
''O zaman hemen burada soyun ve beni eğlendir. Bende sana normal ücretinin iki katını vereyim, hm?''
Pete kaşlarını çatıp geri çekildi, adamın gözlerine birkaç saniye baktı. ''Ciddi misin? Bu kadar insan varken soyunmamı mı istiyorsun?'' Vegas güldü. ''Sorun ne, yapamaz mısın yoksa?''
''Ben bir striptizci değilim kumarhane sahibi bey.''
''Doğru sen mazoşist bir sürtüksün.''
''Sende bir orospu çocuğusun.''
Karşısındaki adam sinirlenmişe benziyordu ki kaşlarını çatıp genç olanın çenesini sıkıca kavradı ve ciddi gözleriyle gencin gözlerinin içine baktı. Gerçekten bu kadar küfür sevmezdi ancak Pete bunu yaptığında nedense biraz hoşuna gitmiyor değildi. ''Çok bilmiş ağzını başka şeyler için kullanmanı tavsiye ederim Pete.'' genç olan dudaklarını yalayıp tekrar sinir bozucu bir şekilde güldü ve bir elini karşısındaki adamın vücudunda gezdirip pantolonunun üstünden penisini kavradı. ''Boynu bükülmüş yaşlı sikini emmemden mi bahsediyorsun? Ben yokken geçirdiğimiz geceyi hatırlayıp kaç kere kendine dokundun ve eline boşaldın?''
''Sen kendini ne sanıyorsun, karım falan mı? Sadece seninle yattığımı düşünmüyorsun herhalde değil mi?''
''Herkesten benimki kadar zevk alamadığın için beni araştırdın ve giydiğim donun rengine kadar her şeyimi biliyorsun ama değil mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bitch! \\ vegaspete
Fanfiction''Sadece benim olmanı istiyorum Pete. ''Bende çok şey istiyorum Kumarhane Sahibi Bey ancak her şey istemekle kalmıyor. Bundan benim çıkarım ne olacak?'' ''Sana kaybettiğin gençliğini geri verebilirim?''