[Vegas]
''Nasıl, hoşuna gidiyor mu Pete?''
Yatağın kenarında üstünde sadece iç çamaşırıyla oturmuş sigarasını içerken başını çevirerek kendisine yaşarmış gözleriyle bakan gence kilitledi gözlerini. Elleri yatak başlığına bağlı, bacakları iki yana açılmış, ağzındaki baksır salyasından dolayı ıslanmış haldeydi. Deliğini durmadan beceren oyuncaktan ve uzun süredir göğüs uçlarında olan klipsten dolayı canı yanıyor, acıyla inliyordu. ''Seni zevkten ağlatacağımı söylemiştim değil mi?'' bir eliyle sigarayı tutarken yere eğilip boştaki eline bardağı aldı ve genç olana gösterdi. ''Daha yarısına yeni ulaştın Pete. Başladığın işi yarım bırakmamalısın.''
Beraber seviştikleri ikinci turun ardından bu yöntemi kurmuş, Pete acı çekerken sadece yatağın bir kenarına oturup onu izlemeye başlamıştı. Genç olan her acıyla inlediğinde Vegas'ın tüyleri ürperiyor ve kendini iyi hissediyordu. Şu an kafası o kadar rahattı ki kumarhanenin batmaya yaklaştığını bile neredeyse unutmuştu. Başta Sandy olmak üzere kimsenin onu rahatsız etmemesi için de telefonunu tümden kapatıp bir kenara atmıştı. Az önce eline aldığı bardağı yere bırakıp sigarasından bir nefes çekti.
''Perişan ve dağılmış halini gören ilk kişi olduğum için kendimi şanslı hissetmeliyim değil mi fahişe? O yaşlı bunakların sikinde ne bulduğunu anlayamıyorum... Kitleni düzgün seçebilsen aslında kıçın bayağı iyi iş yapıyor.''
Yine anlamsız birkaç şey mırıldandı ve kaşlarını çatıp gözlerini yumdu. Vücudu titremeye başladığında Vegas, onun yine orgazm olacağını anlayıp sırıttı. ''İlk sevişmemizde asla zevk almadığını söylemiştin ama şu haline bir bak... Azgın bir it gibisin aynı.''
Bardağı yeniden eline aldı, sigarasını dudakları arasına koyup genç olanın menilerini bardağın içine akıtmasını sağladı. Altındaki oyuncak her zevk noktasına vurduğunda vücudunu geriye doğru çekmeye ve bacaklarını kapatmaya uğraşıyordu. Bardağı yere bırakıp genç olanın bacaklarını sıkıca tutup iki yana açtı, başını hafif sola eğip deliğinin kızardığını gördü. ''Bir süre oturmakta zorlanacaksın Pete ama bu senin için bir problem değildir umarım.'' genç olanın bedeni bir yay gibi gerildi. Başı zonkluyor, Vegas'ın aletin derecesini artırmasıyla canının acımasından dolayı kafasını iki yana sallayarak inlemeye ve bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.
''Keşke şu halini kendi gözlerinden görebilsen Pete.''
Pete'in göğüs uçlarındaki klipslerin birbirine bağlı olduğu zincire gitti eli bu sefer. Zinciri tutup kendine doğru yavaş yavaş çekmeye başladığında genç olanın gözünden düşmeye hazır olan yaş gözünden çıkıp yanağına doğru bir yol izledi. ''Sakin ol ve tadını çıkar.'' zinciri bırakıp dudakları arasındaki sigara izmaritini aldı, Pete'e baktı ve sırıtarak lafına devam etti:
''Vücudunda bana ait kalıcı bir iz taşımak nasıl olur Pete, seversin değil mi?''
Genç olanın tepki vermesine bile izin vermeden sol bacağını eliyle sıkıca tuttu ve izmariti baldırının üstüne bastırarak söndürdü. ''Mmph...''
Pete yüksek sesli ama boğuk bir inlemeyle refleks olarak Vegas'ın karnına bir tekme attı ve kıpırdandı. Şimdi nefes nefese bir şekilde, elini karnına koymuş ve kendisine öfkeyle bakan adamı izliyordu. Vegas yatakta uzanan gencin gözlerindeki korkuyu görünce güldü. İlk defa bunu görüyordu ve tanrım, onun bu ifadesi Vegas'ın deli olmasına yeterdi. ''Bu tekmenin hesabını vermek zorundasın küçük fahişe.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bitch! \\ vegaspete
Fanfic''Sadece benim olmanı istiyorum Pete. ''Bende çok şey istiyorum Kumarhane Sahibi Bey ancak her şey istemekle kalmıyor. Bundan benim çıkarım ne olacak?'' ''Sana kaybettiğin gençliğini geri verebilirim?''