on

317 12 61
                                    










[Pete]

Arkasındaki şiddetli hareketlilikle bacaklarını birbirine bastırıp geri çekildi, inlememek adına ağzını kapattı ve boştaki eliyle üstündeki kazağı çekiştirip bacakları arasına sıkıştırdı. Vegas, vibratörün derecesini sona çıkarmıştı bu da Pete'in işini zorlaştırmıştı. ''Orospu çocuğu...'' diye fısıldadı duyulmayacak şekilde. 

Başını yukarı kaldırmıştı ki Vegas'ın gözlerini üstünde hissetti. Zafer almışçasına sırıtıyordu ve bu yüz ifadesi Pete'i sinirlendiriyordu. Nefesini biraz düzene sokmasıyla elini ağzından çekip yeniden Vegas'ın bacakları arasına girdi. Eliyle adamın penisini kavrayıp başparmağını uzuna bastı ve sürtmeye başladı. 

Adamın elini saçlarında hissettiğinde içi ürperdi, dudaklarını birbirine bastırdı. Vegas'ın penisini yeniden ağzına almasıyla gözlerini kapattı, karnı kasıldı ve kasıklarına bir ağrı girdi. Kendisiyle ilgilenen adamlarla oyun oynamayı ve onları zor duruma düşürmeyi severdi ancak şu an işler tam tersi şekilde ilerliyordu. Oyuncak gibi oynanan kişi Pete, oynayıp onu izlemekten zevk alan da Vegas idi. 

Saçlarını sıkıca kavramış olan elin başını sertçe aşağı doğru hareket ettirmesiyle Vegas'ın penisini, boğazının en derinlerinde hissetmesiyle öğürdü. Vegas, başını hiç durmadan kafasına göre sert olacak şekilde her hareket ettirdiğinde Pete'in başı zonkluyor, çenesine ara sıra kramplar ve boğazına bir ağrı giriyordu. Vegas'ı bu kadar kızdıran veya strese sokan şeyin ne olduğunu bilmese de ilk defa sınırları bu kadar zorladığını görüyordu. 

Ellerini hızla adamın dizlerine koyup durması için birkaç kere vurdu ancak Vegas'ın durmaya hiç isteği yok gibiydi. Az sonra genç olanın saçlarını bırakmadan elini gevşettiğinde Pete, nihayet derin bir nefes alacaktı ki bu sefer ensesinde bir baskı hissetti. Vegas şimdi de dizini kırıp bacağını genç olanın ensesine atmış, başını hareket ettirmesini engellemişti -başını bacakları arasına alarak- 

Pete'in gözleri şok olmuşçasına açıldı ve çift taraflı aldığı zevkten dolayı gözleri döndü adeta. Kimseye kendini bu kadar teslim etmemişti ama iddiayı da kazanmak istiyordu. Belki de Vegas'ı bu kadar hırslandıran şey de bu iddia konusuydu. İkisinin de yenilgiyi kabul edemeyen karakterler olduğunu biliyor olsak bile Vegas, yenilgi söz konusu olduğunda gerçekten olduğu kişiden çok farklı birine dönüyordu. 

''Bay Vegas, ya bu durum hemen düzelsin ya da biz geri çekilmek istiyoruz. Kendi aramızda yaptığımız toplantıda bu konuyu yeterince tartıştık ve bu sonuca vardık. Durum düzelirse sizinle devam edeceğiz ancak durum daha da kötüye gider ve zarara geçerse bizi unutun.'' 

Vegas'ın bacağını geri çekmesiyle Pete, duyduğu cümleden dolayı aniden duraksadı. Kinn'in kumarhanesi yüzünden Vegas batıyor muydu yani? ''Merak etmeyin Bay Pong, kumarhanem bildiğiniz üzere ülkenin en iyisi ve öyle kalmaya da devam edecek. Şüpheniz olmasın ve içiniz rahat olsun.'' Vegas'ın cümlesini duyduğunda gülümsemeden edemedi. Durum ne kadar kötü olursa olsun Vegas hiç bozuntuya vermiyordu. 

''Umarız ki öyle olur Bay Vegas.''

Elini yeniden adamın penisine götürdü, kavradı ve yüzünü yaklaştırıp diliyle ucunu yaladı. Bu hareketiyle konuşmaya başlayan Vegas'ın sesini titrediğini duydu. İkisi de iddiayı kaybetmek istemese bile Pete, kaybetmeye daha yakındı. Sona yaklaştığını hissettiğinde bacaklarını kastı, inlememek adına dudaklarını sertçe dişledi. Elini geri çekip şortunun içine soktu, arkasında çalışmaya devam eden vibratörü çıkarmasının ardından titreyerek boşaldı. 

my bitch! \\ vegaspeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin